عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۰
این خیر کاشانی همچنین احداث 160 متر مربع آشپزخانه و چندین مغازه را از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای مسجد امام رضا(ع) کاشان اعلام کرد.
عقیق:  نخستین مسجد با گنبد طلایی توسط خیر کاشانی در این شهرستان احداث شده است.

اکبر ناجی‌آباد خیر کاشانی در کاشان اظهار داشت: مسجد امام رضا(ع) شهرستان کاشان در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و حدود 3 هزار متر مربع زیربنا در دو طبقه و با حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی در بلوار امام رضا(ع) ورودی اتوبان کاشان-قم-اصفهان احداث می‌شود.

وی افزود: طبقه اول مسجد با یک‌هزار و 600 متر مربع زیربنا و طبقه دوم آن با یک‌هزار و 300 متر مربع زیربنا و دارای امکانات سوئیت، 160 متر مربع سرویس‌های بهداشتی زنانه و مردانه و دو حمام است.

این خیر کاشانی همچنین احداث 160 متر مربع آشپزخانه و چندین مغازه را از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای مسجد امام رضا(ع) کاشان اعلام کرد.

وی ارتفاع گنبد مسجد امام رضا(ع) کاشان را 29 متر ذکر کرد و گفت: این مسجد نخستین مسجد گنبد طلایی در شهرستان کاشان است که برای گنبد آن از روکش استیل طلایی استفاده شده است.

ناجی‌آباد یادآور شد: برای انجام روکش استیل طلایی مسجد امام رضا(ع) شهرستان کاشان بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مسجد برای اقامه نماز مورد استفاده مسافران و مردم منطقه قرار گرفته است گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری نهایی از این مسجد نیاز به 40 میلیارد ریال اعتبار است.

این خیر کاشانی علاوه بر ساخت مسجد تا کنون چهار قطعه زمین هر قطعه به مساحت 450 متر مربع برای قاریان قرآن روستای وادقان، دو قطعه زمین برای جوادالائمه جوشقانی‌های مقیم کاشان و احداث پایگاه بسیج علی بن ابیطالب به مساحت 200 متر مربع با 270 متر مربع زیربنا و هزینه‌ای حدود یک میلیارد ریال را تأمین هزینه کرده است.

منبع: فارس
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میثم ملانجفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
0
0
با سلام
از شما تقاضا دارم این خیر محترم را به بنده معرفی نمایید تا اگر ایشان تمایل دارند در ساخت مسجدی در شهرستان شاهرود که چندین سال از شروع ساخت آن می گذرد و به دلیل کمبود نقدینگی روند کندی را درپیش گرفته است، از ایشان کمک بگیریم.
شایان ذکر است که این مسجد در محله ای قرار دارد که خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در آن سکونت دارند و فاصله آن ها تا نزدیکترین مسجد، فاصله تقریباً زیادی می باشد.
با تشکر
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین