عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
مدیر آموزش دارالقرآن مطرح کرد
مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره به مزایای مشارکت با طرح 1449 گفت: سازمان دارالقرآن 60 هزار نفر از شرکت‌کنندگان در این طرح را تحت پوشش قرار داده است.
عقیق:طرح قرآنی 1449 که 13 شهریورماه با برگزاری آزمون نهایی به کار خود پایان خواهد داد امسال نیز مانند سال‌های گذشته، تعداد زیادی از افراد را در مسیر حفظ و انس با قرآن کریم قرار داد و یا به حضور آنها در این مسیر مداومت بخشید.
از مجموع این افراد 60 هزار نفر را سازمان دارالقرآن‌الکریم ثبت‌نام و ساماندهی کرد تا طی آن به حفظ سوره مبارکه «یس» بپردازند.
اما ثبت‌نام این افراد از طریق سازمان دارالقرآن‌الکریم با مزیت بهره‌مندی از کلاس و استاد برای آنها همراه بوده است.
محمد ضرغام مدیر آموزش سازمان دارالقرآن‌الکریم با اشاره به مزیت‌ برگزاری کلاس‌های حفظ سوره مبارکه «یس»، گفت: همزمان با بهره‌مندی قرآن‌آموزان از برنامه‌های صدا و سیما؛ سازمان دارالقرآن نیز کلاس‌‌های حضوری را در سراسر کشور برای 60 هزار ثبت‌نام‌کننده خود در نظر گرفت که در 11 جلسه برگزار شد.
به گفته وی اساتید این کلاس‌ها از میان ‌دارندگان مدرک تربیت معلم حفظ قرآن‌کریم که دوره‌های آن نیز توسط سازمان دارالقرآن‌الکریم برگزار می‌شود انتخاب شده‌اند.
ضرغام استفاده از استاد و قرار گرفتن در جمع سایر افراد مشغول، حفظ قرآن را سبب ارتقای انگیزه قرآن‌آموزان در به پایان رساندن مسیر حفظ قرآن دانست و افزود: اساتید در ارتباطی تنگاتنگ با افراد نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی و برایشان آشکار می‌کنند.
به گفته مدیر آموزش سازمان دارالقرآن‌الکریم؛ در 11 جلسه در نظر گرفته شده برای طرح 1449 علاوه بر تقسیم سوره مبارکه «یس» به 11 بخش و اختصاص یک کلاس به هر بخش، مسائلی همچون اهداف و مزایای حفظ قرآن‌کریم، روش حفظ و مرور و ارتباط لفظی و معنایی آیات بیان شده و از محفوظات افراد نیز سؤال پرسیده شده است.


منبع:فارس
211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین