عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۷۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
همزمان با ایام دهه کرامت رضوی؛
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام پر خیر و برکت دهه کرامت رضوی و میلاد امام هشتم(ع) بیش از ۲۶۰ ویژه برنامه تبلیغی فرهنگی از جمله سخنرانی و قرائت زیارت امین الله در حرم ثامن الحجج(ع) برگزار شد.
عقیق: به نقل از ستاد خبری جشن های میلاد رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی با بیان این خبر اظهار کرد: در این ایام، 120 ویژه برنامه سخنرانی و 140 برنامه قرائت زیارت امین الله با حضور سخنرانان مطرح و مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در حرم ثامن الحجج(ع) برگزار شد.
وی ابرازکرد: در ایام دهه کرامت رضوی، زیارت امین الله همه روزه بعد از نمازهای یومیه با نوای مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع)، در حرم مطهر امام رضا(ع) قرائت شد.
حسینی همچنین مراسم مناجات سحر را از دیگر برنامه هایی برشمرد که همه روزه طی این ایام در رواق بزرگ امام خمینی(ره) توسط مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمله سعید حدادیان، سید مهدی میرداماد، مهدی سماواتی، احمد واعظی و حجت الاسلام و المسلمین اسلامی فر در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی قرائت شد.
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، با اشاره به برگزاری سلسله جلسات سخنرانی و بیان احکام در حرم مطهر رضوی گفت: «امام رضا(ع) و خانواده»، «روابط اجتماعی»، «اقتصاد»، «خدمتگذاری»، «زیارت»، «مهدویت»، «اندیشه و علم»، «ادیان و مذاهب»، «همدلی و همزبانی»، «جایگاه شیعه و امام رضا(ع) و قرآن» از جمله موضوعاتی بود که توسط سخنرانان و خطباء مطرح حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامت رضوی تبیین و بررسی شد.
وی حجج اسلام و المسلمین حسینی قمی، فرحزاد، دکتر رفیعی، ماندگاری، فرازی، دهشت، فردوسی پور را از سخنرانانی برشمرد که در این ایام با موضوع سبک زندگی رضوی به ایراد سخن پرداختند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، گفت: همزمان با ایام دهه کرامت رضوی قرائت ادعیه و زیارات در قالب «نجوای عارفانه» با نوای مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، در حرم مطهر ثامن الحجج(ع) طنین انداز شد.
وی با اشاره به اجرای مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در این ویژه برنامه افزود: سعید حدادیان، سید مهدی میرداماد، مهدی سماواتی، احمد واعظی، حجت الاسلام اسلامی فر، ابراهیم قانع، امیر عارف، احمد واعظی، هادی الهیف کاظم ذوقیان و... همه روزه بعد از نماز مغرب و عشاء به قرائت ادعیه کمیل، توسل، زیارت امین الله، آل یاسین و جامعه کبیره پرداختند.
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی همچنین از برگزاری مراسم سخنرانی ویژه خواهران با حضور اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد و افزود: این ویژه برنامه همه روزه یک ساعت قبل از نماز ظهر و عصر در رواق‌های دارالاجابه و دارالحکمه حرم مطهر رضوی برگزار شد.
وی همچنین، شعر خوانی، اجرای سرود و همخوانی را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و افزود: این مراسم همه روزه در رواق بزرگ امام خمینی(ره) توسط مداحان، ستایشگران و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اجرا شد.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین