عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
پس از يك وفقه يك سال و نيم برگزار شد؛
در سالروز ميلاد با سعادت امام علي بن موسي الرضا (ع) پس از يك وفقه يك سال و نيم در صحن و سراي مولي الموحدين علي بن ابي طالب (ع) مراسم رسمي بعثه‌ مقام معظم رهبري با حضور زايران ايراني در نجف اشرف برگزار شد.
عقیق:در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين سيد مرتضي طباطبايي بيانات مبسوطي پيرامون فضايل يعسوب الدين اسدالله الغالب حضرت علي بن ابي طالب (ع) با استناد به آيات قرآن و روايات معصومين (ع) ايراد نمود و گفت: حضرت علي (ع) بعد از رسول الله، حضرت محمد بن عبدالله (ص) اشرف مخلوقات عالم است.
حجت الاسلام والمسلمين سيد مرتضي طباطبايي، اظهار داشت: حضرت امير(عليه السلام) در همه مراتب خصوصا در علم و دانش و زهد و تقوا و شجاعت بي نظير و شير موحدان و قاتل مشركان و وصي رسول خدا بود. .براي حفظ جان رسول الله (ص) در بستر پيامبر (ص) خوابيد و غم و اندوه را از آن حضرت دور كرد.
وي در باب فضيلت زيارت آن حضرت گفت: كسي كه عارف به حق آن حضرت باشد و به زيارت مشرف شود خداوند متعال پاداش هزار شهيد را به او مي دهد و گناهان گذشته و آينده او را مي آمرزد.
سپس نوري زاده يكي از مداحان اهل بيت(عليه السلام) به مداحي و مريثه سرايي پرداخت و جلسه با دعا براي فرج امام زمان (عج) به پايان رسيد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین