عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۴۶۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
نژاد پرستهای استرالیا به کودکان نیز رحم نمی کنند
اسلام‌هراسی پیامدهای تخریب‌کننده‌ای بر همه افراد جامعه دارد ولی تأثیرش بر خردسالان و کودکان که آسیب‌پذیرتر از سایر اقشار جامعه هستند، بسیار بدتر است.
عقیق: به نقل از http://www.theage.com.au یک گروه نژادپرست به نام «کمبات 18» برچسب‌های اسلام‌ستیزانه در پارک بازی کودکان در ملبورن استرالیا پخش می‌کند و این مسأله باعث نگرانی والدین شده است.

مادری که کودک چهار ساله‌اش را به پارک هیدلبرگ برده و با این برچسب‌ها روبرو شده بود معتقدست گروهی متعصب و نادان، بخش وسیعی از شهر را تحت هجوم قرار داده‌اند. او می‌گوید: "اقدامات این چنینی در این منطقه بی‌سابقه بوده است. پسر خردسالم از من درباره معنای این برچسب‌ها پرسید و پاسخ دادن به او برایم بسیار سخت و ناراحت‌کننده بود."

مادر دیگری که روز دوشنبه این برچسب‌ها را پیدا کرده بود گفت: "من آنها را کندم و به دور انداختم. ولی روز بعد دوباره با برچسب‌های جدیدی روبرو شدم."

یکی از این مادران می‌گوید: "پسرم از من پرسید: آنها ما را خواهند کشت؛ مگر نه؟"

مؤسس پایگاه "ثبت اسلام‌هراسی" استرالیا سوء استفاده برخی افراد از پارک بازی کودکان برای گسترش نفرت علیه اسلام را بسیار نگران‌کننده توصیف کرد و گفت: "ما به خصوص نگران پخش شدن این برچسب‌ها در مکانی مثل پارک‌بازی هستیم که همیشه محل رفت و ‌آمد کودکان از نژادها و ملیت‌های مختلف است. اسلام‌هراسی پیامدهای تخریب‌کننده‌ای بر همه افراد جامعه دارد ولی تأثیرش بر خردسالان و کودکان که آسیب‌پذیرتر از سایر اقشار جامعه هستند بسیار بدتر است. چنین حرکت‌هایی بدون شک روی هویت و عزت‌نفس کودکان تأثیر منفی خواهد گذاشت."

او اضافه کرد: "ما اخیرا گزارش‌هایی هم از آزار و اذیت دانش‌آموزان مسلمان در مدارس دریافت کرده‌ایم."


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین