عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۳۳۶
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
كاروان آستان مقدس رضوي، شامل هيئتي حامل پرچم سبز رضوي، در بعثه مقام معظم رهبري حضور يافته و با نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف ديدار كردند.
عقیق:در اين ديدار نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف حجت الاسلام والمسلمين احمد احساني ضمن خوش آمدگويي به هيئت اعزامي حرم رضوي با اشاره بر حديثي از امام رضا(عليه السلام) اظهار داشت: بهترين پيام در ايام دهه كرامت و ولادت با سعادت علي بن موسي الرضا(عليه السلام)، رساندن پيام ائمه معصومين (عليهم السلام) است.
همه ساله بيش از 300 كاروان از حرم رضوي به بيش هزار شهر در كشور ايران اسلامي و تعدادي از كشورهاي اسلامي اعزام مي شوند.
اين هيئت كه حامل پرچم سبز رضوي مي باشد با هدف اشاعه فرهنگ علوي و فاطمي و حسيني است كه مورد استقبال مردم خداجو و محبان اهل بيت (عليهم السلام) قرار مي گيرد و طي مراسمي خاص در ايام دهه كرامت جهت نشر احكام و دستورات اسلام ناب توسط روحانيون برجسته كه كاروان را همراهي مي كنند به سخنراني و تبليغ مي پردازند و مردم را بيشتر با فرهنگ اسلامي آشنا مي سازند.
كاروان اعزامي به عراق و عتبات و عاليات با هدف ديدار با مراجع تقليد و طلاب حوزه علميه در شهر نجف اشرف و شركت در مراسم دهه كرامت در نجف اشرف، حله، كربلاي معلا وكاظمين يكي از اهداف اين هيئت مي باشد.
در ديدار پرچم سبز متبرك شده صحن و سراي رضوي فضاي بعثه را متبرك و عطرآگين نمود.






211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین