عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹
به همت هیئت وکانون خادم الرضا(ع)؛
عقیق:مسوول هیئت و کانون خادم الرضا(ع) از برگزاری جشن بزرگ میلاد هشتمین امام شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) وگرامیداشت بیست و دومین سالگرد تاسیس هیئت خادم الرضا(ع) در قم خبرداد.
به گزارش روابط عمومی هیئت و کانون خادم الرضا(ع)، حمید ناطقی با تبریک فرارسیدن دهه کرامت تصریح کرد: پيشواى هشتم(ع) در بندگى خدا يگانه عصر خود بودند و در موضوعات مختلف علمی و دانش ‌هاى بشرى، از گذشته، حال و آينده عالم و دانش آن حضرت به احكام الهى و معارف دينى و تفسير و تأويل آيات قرآن محدود نمى‏‌شد که به همین جهت از سوى پدر و جدّش «عالم آل محمّد» لقب گرفت.
وی افزود: در آستانه سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، هیئت و کانون خادم الرضا(ع) جشن بزرگ میلاد آن امام همام وگرامیداشت بیست و دومین سالگرد تاسیس هیئت خادم الرضا(ع) را برگزار می کند.
مسوول هیئت و کانون خادم الرضا(ع) ادامه داد: حجت الاسلام المسلمین گنجی در این مراسم سخنرانی و حاج روح الله بهمنی و کربلایی یاسین شیخ زاده در این مراسم مداحی خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم ویژه برادران بوده و روز سه شنبه 3شهریورماه با همکاری موسسه اعتباری کوثر از ساعت 21 در حسینیه شهدا واقع در قم بلوار 15 خرداد برگزار می گردد و به قید قره 50 هدیه ویژه از سوی این موسسه اهدا خواهد شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین