عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان قم با بيان اينكه قرآن و اهل بيت تا قيامت از هم جداشدني نيستند ابراز داشت: در توسل به اهل بيت (ع) نبايد افراط و تفريط كرد.
عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسكندري در گفتاری اظهار كرد: اگر كسي بخواهد در زندگي مادي و معنوي خويش به توفيقاتي دست يابد بايد به انس با قرآن كريم، توسل به اهل بيت(ع) و برپايي نماز اول وقت اهتمام ويژه‌اي داشته باشد.
وي در تشريح اين سه مقوله مهم اظهار كرد: انس با قرآن كريم با تلاوت قرآن و تفكر و تدبر در آيات اين كلام الهي محقق مي‌شود و وقتي انسان خود را در معرض آيات اين گنجينه بي‌انتهاي الهي قرار دهد اين آيات و معناي آنها در وجود انسان رسوخ پيدا مي‌كند.
رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان قم با بيان اينكه قرآن و اهل بيت تا قيامت از هم جداشدني نيستند،‌ اظهار كرد: در توسل به اهل بيت عصمت و طهارت(ع) نبايد افراط و تفريط كرد.
حجت‌الاسلام اسكندري در توصيه‌اي به نوجواناني كه به سن تكليف رسيده‌اند گفت: اگرچه نماز در تعالي انسان نقش بسزايي دارد، ولي نماز اول وقت به جماعت در مسجد از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
وي بر لزوم توجه جدي به احكام شرعي و تقليد از مجتمع جامع الشرايط تاكيد كرد و خواستار ترويج فرهنگ توجه به تكليف شد.
در پايان اين مراسم از زهرا ياري، محمدامين ياري، جواد رستمي، محمدعلي غلامي و حسن نجفي كه به سن تكليف رسيده‌اند با اهداي جوايزي قدرداني شد.
همچنين از حجت‌الاسلام سيد جواد عظيمي، حكمعلي يعقوبي‌نژاد، مهدي سالار سروي، سيد سعدي موسوي كيا، غلامعلي رضابنده لو، اسلام حاجيلو، علي فضلي و اشرف يوسفي به عنوان فعالان نماز قدرداني شد.

منبع: خبرگزاری مهر
211007

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین