عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰
یکی از اساتید دانشگاه قاهره، بر روی صفحه شخصی خود در شبكه اجتماعي فیسبوک، اقدام به توهین و نفرین به پیامبر اکرم(ص) کرد. گفتني است گروهی از دانشجویان مسیحی نیز در اعتراض به اقدام اين استاد هتاك، با حمل کردن تابلو نوشته‎هایی همراهی و همدلی خود با مسلمانان را اعلام کردند.
عقیق: «هشام عنتر» یکی از اساتید دانشگاه قاهره، بر روی صفحه شخصی خود در شبكه اجتماعي فیسبوک، اقدام به توهین و نفرین به پیامبر اکرم(ص) کرد. این در حالی است که هیات رییسه دانشگاه در این باره هیچ اعتراضی نکرده و اقدامی جهت برخورد با او انجام نداد.

در همین راستا جنبش‎های دانشجویی اهانت‎های اين استاد دانشگاه مصری در رشته مهندسی در فیسبوک را محکوم کرده و خواهان برخورد تند دانشگاه با وی شدند.

جنبش های دانشجویی مصری همچنين تاکید کردند: اهانت های استاد دانشگاه به پیامبر اکرم(ص) جرمی است که به موجب قانون اساسی مجازات سنگینی برای آن تعیین شده است. اهانت به پیامبر یک خط قرمز است. در برابر چنین تعرض هایی سکوت نخواهيم کرد.

پایگاه خبری "المصریون" نیز در همین رابطه نوشت: گروهی از دانشجویان مسیحی نیز در اعتراض به اقدام دکتر هشام با دانشجویان مسلمان یکدل شده و با حمل کردن تابلو نوشته هایی با عنوان "مسیحی با مسلمان همبستگی دارد" و "توهین به اسلام، هرگز" همراهی و همدلی خود با مسلمانان را اعلام کردند.

آنان با سر دادن شعارهایی همچون "مسلمان و مسیحی یکدل هستند" و "اهانت به پیامبران ممنوع است" خواهان بازجویی و محاکمه و اخراج وی از دانشگاه شدند.


منبع: ابنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین