عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
به مناسبت فرا رسيدن سالروز ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) دلهاي همه ارادتمندان و مشتاقان اهل بيت (ع) از جوار حرم جوادين عليهماالسلام راهي حرم كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه (س) و حرم حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) شد و دانه هاي عشق را از صحن و سراي اين حضرات چيدند و عاشقانه به جشن و سرور پرداختند.
عقیق:به مناسبت فرا رسيدن دهه كرامت و ميلاد كريمه آل محمد (ع) چند مراسم جشن و سرور در شهر مقدس كاظمين برگزار گرديد.
به همين مناسبت مراسم مولودي خواني حضرت فاطمه معصومه (س) در حرم مطهر جوادين عليهما السلام، با حضور پرشور زائران، مداحان، و روحانيون برگزار شد.
از ديگر مراسم هاي برگزار شده ، مراسم دهه كرامت و خجسته ميلاد كريمه اهل بيت سلام الله عليها و حضرت ثامن الائمه علي بن موسي الرضا ( ع) كه مصادف بود با بازگشت پيروزمندانه آزادگان ، و در حسينيه ستاد با حضور مسئولين ، مديران، و جمعي از آزادگان سربلند برگزار گرديد.
در اين مراسم نيز به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن عزيزمان تجليل و آزاده هاي گرانقدر حسين يوسفي و طهماسبي چند خاطره از دوران اسارت در بند دژخيمان بعثي تعريف كردند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين حجت الاسلام والمسلمين سيد علي غيور در اين مراسم با استناد به رواياتي به تبيين شخصيت والاي حضرت معصومه (س) ، اهميت شهر قم و ثواب زيارت آن حضرت پرداخت و مطالبي را در خصوص شخصيت وجودي و اجر و پاداش توسل و ثواب زيارت امام رئوف حضرت رضا (ع) ارائه نمود .
در پايان اين مراسم از آزادگان سرافراز و همچنين افرادي كه در مسابقات فرهنگي پاسخهاي صحيح گفته بودند، به بيست و دو نفر هدايايي تجليل و تقديم شد .





211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین