عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۰
خدا شما را دوست داشته است که چنین افتخار بزرگی را نصیب شما کرده است / شما از بین مردم منتخب شدید و بنده به شما غبطه می‌خورم.
عقیق: اعضای هیأت امناء ساخت ضریح جدید امام حسین علیه السلام مورد استقبال آیت الله سید محمود بحرالعلوم میردامادی در نجف اشرف قرار گرفتند.

ایشان ضمن تقدیر از خدمات مسئولین ساخت ضریح جدید اظهار داشت: دستی که برای سیدالشهداء علیه السلام خدمت نموده بوسیدن دارد و بنده به این کار افتخار می‌کنم.

آیت الله بحرالعلوم با بیان اینکه شما خدمت بزرگی را انجام داده‌اید، خاطرنشان کرد: خدا شما را دوست داشته است که چنین افتخار بزرگی را نصیب شما کرده است.

ایشان خطاب به هیئت امنا و سازندگان و دست‌اندرکاران ساخت ضریح اباعبدالله الحسین گفت: شما از بین مردم منتخب شدید و بنده به شما غبطه می‌خورم.

آیت الله بحرالعلوم با بیان اینکه قطعا شما که سال‌ها در کنار این ضریح بوده‌اید کرامات زیادی دیده‌اید، ابراز داشت: باید این کرامات با مدرک و مستندات برای مردم گفته شود تا موجب تشویق دیگران شود.

ایشان افزود: این کار شما و تجلیل مردم از این ضریح مطهر و این استقبال با شکوه، در خنثی کردن تبلیغات دشمنان اسلام و مکتب ولایت نقش بزرگی را ایفاء کرد و اثر کار شما از کتاب که علیه وهابیت بنویسند بیشتر بود.

در ادامه این دیدار حاج محمود پارچه‌باف مدیر پروژه و حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا تکیه‌ای سخنگوی هیئت امنای ساخت ضریح مطهر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به بیان گوشه‌هایی از عشق و علاقه مردم ایران به ضریح جدید حضرت سیدالشهدا علیه السلام در طول مسیر حرکت کاروان سفینة النجاة از قم تا کربلا پرداختند.

همچنین در این دیدار مسئول هیأت امناء از آیت الله بحرالعلوم دعوت نمودند، در مراسم رسمی رونمایی از ضریح مطهر امام حسین علیه السلام که در نیمه اسفند ماه سال جاری با حضور شخصیت های برجسته جهان تشیع برگزار خواهد شد شرکت فرمایند.

منبع: شیعه آنلاین
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین