عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
در مراسم اختتامیه دومین جشنواره دوبیتی و رباعی رضوی علاوه بر تقدیر از برگزیدگان از میان هزار و 400 اثر همچنین از کتاب «زمزمه خورشید» محتوی آثار برگزیده سال گذشته رونمایی می‌شود.
عقیق:فاضل عبادی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار داشت: مراسم اختتامیه دومین جشنواره دو بیتی و رباعی رضوی با هدف گرامی‌داشت تولید‌کنندگان آثار فرهنگی در سیره امام رضا(ع) در دهه کرامت روز چهارشنبه 28 مرداد برگزار می‌شود.
وی افزود: فراخوان این جشنواره از ابتدای سال انجام شد و از سراسر کشور هزار و 400 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که در مراسم اختتامیه علاوه بر تجلیل از 16 برگزیده، همچنین از کتاب «زمزمه خورشید» محتوی آثار برگزیده سال گذشته رونمایی می‌شود.
عبادی برپایی نمایشگاه عکس از اماکن مقدسه نجف از آثار محمد خوشرو و همچنین برپایی‌ همایش دختران آفتاب با حضور 600 نفر از اعضاء کانون شورای عالی مساجد را از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان همدان برشمرد و افزود: همایش دختران آفتاب برنامه‌ای آموزشی و همچنین یک جشن و جنگ شادی به مناسبت روز دختر است.
مدیر کل ارشاد استان همدان افزود: برگزاری بیش از 200 جشن در مساجد استان و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مختلف در کانون‌های فرهنگی هنر یمساجد از جمله نمایشگاه «مثل ماه» که در آن محصولات فرهنگی چون کتاب و ملزومات حجاب، عروسک‌های ایرانی عرضه می‌شود از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه کرامت است.
عبادی در پایان با اشاره به جشنواره دوبیتی رضوی خاطرنشان کرد: از آنجا که باباطاهر با دوبیتی های مشهور خود به استان همدان تعلق داشته بنابراین جشنواره مذکور از سال گذشته در این استان برگزار می‌شود.


منبع:باشگاه خبرنگاران
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین