عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۹۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
جشنواره عظمت سوره یاسین در تاریخ 29 و 30 مرداد ماه در منطقه یک شهرداری تهران برگزار می شود و بنا به عدد ابجد نام این سوره 131 جایزه نفیس برای برندگان این جشنواره در نظر گرفته شده است.
عقیق:حمید رضا پیرزادی فخر، مسئول برگزاری جشنواره عظمت سوره یس اظهار داشت: این همایش با هفت موضوع در رابطه با شناخت عظمت و شگفتی های سوره مبارکه یس با حظور بیش از دو هزار شرکت کننده برای نخستین بار در تهران برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به 84 حدیث روایت شده از اهل بیت در موردشناخت مفاهیم و یادگیری سوره مبارکه یس افزود :پیامبر اکرم(ص) در ارتباط با یادگیری این سوره می‌فرمایند به خدا سوگند دوست داشتم سوره یس در قلب هریک از افراد امت من جای گیرد.
پیرزادی فخر با بیان این اینکه جشنواره  عظمت سوره یس یک قدم ابتدایی جهت شناخت شگفتی ها و عظمت سوره یس برای عموم مردم خواهد بود تصریح کرد: این همایش در هفت طرح تحت عنوان "هفت دقیقه تا آرامش" برگزار خواهد شد که شامل محورهای موضوعی تاثیر سوره یس در تحقق آرزو های معنوی و مادی، آرزوی پیامبر گرامی اسلام در مداومت مردم برای تلاوت این سوره، شگفتی های مفاهیم این سوره در سیر آفق و انفس، جاذبه های این سوره در قلب آدمی، جایگاه این سوره در 84 حدیثی که در مورد سوره یس روایت شده، وبلاگ نویسی و حفظ این سوره به زبانهای مختلف از جمله عربی ,انگلیسی  و فارسی با حضور داوران بین المللی است.
وی تصریح کرد: جشنواره عظمت سوره یاسین در تاریخ 29 و 30 مرداد ماه در کانون فرهنگی سید الشهدا واقع در منطقه یک شهرداری تهران برگزار می شود و بنا به عدد ابجد نام این سوره  131 جایزه نفیس برای برندگان این جشنواره در نظر گرفته شده است.


منبع:باشگاه خبرنگاران
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین