عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۸۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
در اين جلسه رييس سازمان حج و زيارت به بيانات رهبر معظم انقلاب در سال گذشته استناد كرد كه فرموده بودند 'بايد در مراسم حج در پي ايجاد اقتدار معنوي باشيم و كشوري مثل ايران مي تواند اقتدار معنوي داشته باشد كه حج يكي از فرصت هاي آن است. همچنين سازمان حج و زيارت بايد از ظرفيت بي پايان حج براي مسايل فرهنگي استفاده ببرد'.
عقیق:حجت الاسلام سيدعلي طاهري،نماينده مردم گرگان در مجلس با تشريح جلسه روز يكشنبه كميسيون فرهنگي اظهار داشت: در اين جلسه رييس سازمان حج و زيارت به بيانات رهبر معظم انقلاب در سال گذشته استناد كرد كه فرموده بودند 'بايد در مراسم حج در پي ايجاد اقتدار معنوي باشيم و كشوري مثل ايران مي تواند اقتدار معنوي داشته باشد كه حج يكي از فرصت هاي آن است. همچنين سازمان حج و زيارت بايد از ظرفيت بي پايان حج براي مسايل فرهنگي استفاده ببرد'.
وي ادامه داد: با توجه به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، اوحدي تاكيد كرد تلاش بر اين است كه حج امسال با اين نگاه همراه شود و مباحث مربوط به فرهنگ، رفاه زوار، كيفيت حج و امنيت زائران افزايش يابد.
نماينده مردم گرگان در مجلس اظهار داشت: در پايان جلسه نيز اوحدي به برخي از دغدغه هايي كه اعضاي كميسيون فرهنگي درباره حج عمره داشتند، پاسخ داد.
وي همچنين گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا حجت الاسلام مرتضي آقاتهراني كه به نمايندگي از كميسيون فرهنگي در مساله امر به معروف كه در جلسات شوراي حل اختلاف شركت مي كرد، نشست خبري برگزار كند و نتيجه جلسات را در اختيار مردم قرار دهد.



منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین