عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۸۱۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
همزمان با برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در سراسر کشور، کاروان تبلیغی - فرهنگی رضوی به استان بوشهر در بیش از 120 برنامه حضور خواهند داشت.
عقیق: این کاروان با بیشترین حجم برنامه جشن‌های زیر سایه خورشید به مدت 10 روز در نقاط مختلف این استان به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
کاروان رضوی متشکل از مبلغان و خدام فرهیخته آستان قدس رضوی در برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ای که توسط 25 تشکل استان بوشهر و در بیش از 18 منطقه از این استان برگزار می‌شود، به اجرای برنامه می‌پردازند.
حضور در جشن‌های زیر سایه خورشید، حضور در برنامه‌های زنده تلویزیونی و رادیویی، زیارت شهداء، زیارت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع)، حضور در بازار بوشهر و ایستگاه‌های صلواتی و عیادت بیماران از برنامه‌های این کاروان در مدت حضور در این استان است.
این کاروان ضمن برافراشتن پرچم متبرک امام رضا (ع) بر آب‌های خلیج همیشه فارس در ویژه برنامه شهید شاخص ملی، افتتاح دارالقرآن ولایت، حضور در یگان رزمی و ناو نداجا، همایش ملی مشاعره رضوی و برخی برنامه‌های دیگر نیز شرکت می‌کنند.
کاروان تبلیغی رضوی همچنین در ایام دهه کرامت با 26 خانواده شهید و 28 خانواده از ایتام دیدار خواهند داشت.
دیدار با ائمه جمعه، استاندار بوشهر،‌ نماینده ولی فقیه و همچنین دیدار با فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی و امیر دریادار عباسیان از دیدارهای این کاروان در استان بوشهر است.
از دیگر دیدارهای این کاروان می توان به دیدار با کارمندان، محیط بانان، زندانیان، کارکنان ناجا، خانواده جانبازان، صنعتگران و همچنین دیدار با نخبگان شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه اشاره کرد.
در برنامه‌های پیش بینی شده این استان اقشار مختلف از جمله مسئولان استانی، خانواده شهداء، علماء و روحانیون، شاعران و هنرمندان، خانواده ایتام، بیماران، زندانیان، نظامیان و عموم مردم حضور خواهند داشت.
بر اساس این گزارش، هشتمین دوره جشن‌های مردمی «زیرسایه خورشید» همزمان با آغاز دهه کرامت به همت تشکل‌های عضو شبکه جوانان رضوی در 260 شهر از سراسر کشور و 45 شهر از 14 کشور جهان از جمله پاکستان، افغانستان، هندوستان،‌ اندونزی، عراق، لبنان،‌ نیجریه، روسیه،‌ عمان، ترکیه و تایلند برگزار می‌شود.


منبع:ایسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین