عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
دبیر طرح ملی تلاوت عنوان کرد:
دبیر طرح ملی تلاوت از اجرای محافل قرآنی در حرم ائمه طهار(ع) توسط نخبگان این طرح خبر داد و گفت: در مرحله نخست سعی در برگزاری این محافل در حرم امام رضا(ع) داریم.

عقیق:«حسین مقدم‌کیا» دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به رشد این طرح در سراسر کشور، گفت: طرح ملی تلاوت یکی از طرح‌های موفقی است که قصد دارد با تربیت قاریان توانمند و با اخلاق گامی به سوی داشتن جامعه‌ای قرآنی بردارد.

وی با بیان اینکه طرح ملی تلاوت با هدف ارائه آموزش‌های قرآنی به نوجوانان و همچنین پرورش افرادی قرآنی اجرایی شد، افزود: چهارمین دوره این طرح با حضور فعالان این طرح شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود.

مقدم‌کیا با اشاره به لزوم ایجاد فضای تشویقی برای نوجوانان طرح ملی تلاوت، خاطر نشان کرد: برای ترغیب نوجوانان به ارتقای توانمندی‌های قرآنی قصد داریم فعالان و نخبگان این طرح را برای تلاوت و برگزاری محافل قرآنی به حرم ائمه اطهار(ع) داخل و خارج از کشور همچون مشهد، قم، شیراز، شهرری، کربلا و نجف معرفی کنیم.

وی از مذاکره با آستان قدس رضوی برای برگزاری محافل قرآنی توسط نخبگان طرح ملی تلاوت در حرم امام رضا(ع) خبر داد و گفت: برگزاری این محافل با حضور نوجوانان قرآنی مشوق خوبی برای سایر افراد نیز خواهد بود چرا که با این تدبیر نوجوانان می‌توانند توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین