عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
شبکه وهابی کلمه 1 با بکارگیری برنامه های تکراری، نتوانسته جایگاهی در میان اهل سنت پیدا کند اما با این حال کانال 2 این شبکه نیز تاسیس شد که این نشان از بی برنامگی وهابیت در این عرصه دارد.

عقیق: یکی از حقیقت هایی که همیشه مورد انکار وهابیت بوده، بودجه های کلانی است که آنها از سردمداران تفرقه افکنی دریافت می کنند و به کمک این بودجه ها، تشکیلات زیادی را برای مشروعیت بخشیدن به خود تاسیس نموده اند.

از جمله این فعالیت ها می توان به تاسیس شبکه های ماهواره ای وهابیت فارسی زبان اشاره نمود که با تبلیغات ضد اسلامی خود، نه تنها چهره اسلام را در نزد جهانیان مخدوش می نمایند بلکه به بهانه ای برای اسلام ستیزی دستاویز پیروان دیگر ادیان قرار گرفته به نحوی که ادیان تحریف شده ای مانند بودایی، خود را صاحب حق در برپایی عدالت و معنویت در جامعه می دانند و همین مسأله باعث بروز نزاع ها و کشمکش های فراوانی میان این دو گروه در مناطقی از جهان شده که هر روزه شاهد این درگیری ها می باشیم.


پشتیبانی خلیفه های خلیج نشین از این فرقه ضاله، سرمایه های هنگفتی را برای آنان به ارمغان آورده که با گذشت زمان شاهد بروز نشانه هایی از این بودجه ها می باشیم. برای نمونه می توان از بودجه های شبکه های ماهواره ای نام برد که بنا به اعتراف مجریان شبکه وهابی کلمه، با رقمی معادل 5 هزار دلار برای هر هفته پخش بر روی ماهواره، مواجه می شویم که حمایت کشورهای وهابی خیز، نه تنها نتوانسته کمر این شبکه ها را زیر بودجه های بیشمار تولید و پخش برنامه های شبکه، خم کند بلکه شاهد زیاد آمدن این بودجه ها هستیم و در هفته های اخیر، شبکه وهابی کلمه، دست به تاسیس شبکه کلمه2 در فضای ماهواره زده است که این کار، نشان از پشتیبانی فراوان مالی از جانب حامیان همفکر آنان می باشد.


شایان ذکر است که شبکه وهابی کلمه، با به کارگیری کارشناسان وهابی و پخش برنامه های تکراری و بی کیفیت، نه تنها نتوانسته جایگاهی در میان اهل سنت پیدا کند بلکه با انکار آنان مواجه شده است و با وجود اینکه در تولید برنامه های خود، دچار رخوت و روزمرگی شده بودند، ولی دست به تاسیس شبکه مستقل دیگری زده اند که نشان از بی برنامگی در مصرف بودجه های خود دارد.


منبع: جام

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین