عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۸
دبیر جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) گفت: امسال بیش از ۱۱۴ هزار دلنوشته به دبیرخانه این جشنواره ارسال شدکه ۳۲۲ اثر آن بین ‌المللی و از ۴۲ کشور جهان است.
عقیق:احد جاودانی مدیرکل ارشاد مازندران با اعلام این خبر، اظهار کرد: دوم شهریور آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) در ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نوع و کیفیت برگزاری این جشنواره در مازندران، دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) را بر آن داشت که دهمین جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار شود، افزود: سال گذشته ۱۰۷ هزار نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و امسال هم بیش از ۱۱۴ هزار اثر داخلی، ۳۲۲ اثر بین‌المللی از ۴۲ کشور جهان و ۲۱۳ اثر هم با ادبیات مازندرانی به دبیرخانه رسیده است.

دبیر جشنواره نامه ای به امام رضا(ع)، تصریح کرد: بکتاب جشنواره در سال‌های مختلف منتشر شده و در دوره جاری هم این اتفاق خواهد افتاد. برگزاری نمایشگاه در حاشیه اختتامیه جشنواره و تکریم از دکتر ناصر عمادی به عنوان پزشک بدون مرز که در حوزه فرهنگ رضوی فعالیت های گسترده ای داشته، از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

جاودانی با اشاره به اینکه این جشنواره ۲۶ برگزیده دارد، ادامه داد: مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره ساعت ۹ صبح روز دوم شهریورماه در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی ارشاد مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال دو داور به داوران جشنواره اضافه شده و پنج نفر، جشنواره را داوری می‌کنند، اظهارداشت: در پایان هر دوره، آثار منتخب را به انجمن‌های سینمای جوان و نمایش ارسال می‌کنیم و بحث تولید محتوایی از آثار رسیده را در دستور کار داریم.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه ارتباط معنوی مردم با امام رضا (ع) در این جشنواره تبلور پیدا می‌کند، اظهار کرد: نگارش دلنوشته برای امام، ارتباط بین مخاطب و امام رضا (ع) را نشان می دهد و هدف جشنواره هم تقویت این بعد معنوی است.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین