عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق در جلسه روحانيون كاروان ها، تقويت سه صفت و ويژگي در روحانيون كاروان ها را لازم دانست و ايشان را به رازداري، مدارا و صبوري بيشتر دعوت نمود.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني با اشاره به حديثي از امام رضا (ع) اظهار داشت : رازداري را از خداوند متعال ، رفق و مدارا را از پيامبر اكرم (ص) و صبوري را از امام معصوم (ع) بياموزيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود امام حسين (ع) را نجات بخش بشريت و كشتي او را بزرگترين و پرسرعت ترين كشتي نجات خواند و افزود: كشتي امام حسين (ع) با نورافكن هاي پرنور و با سرعت و وسعت بسيار ، ظرفيت نجات بشريت از بحران اخلاقي و معنوي را دارد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به جايگاه رفيع زائر حسيني به استناد به حديثي از امام صادق(ع) خاطر نشان كرد: زائران امام حسين (ع) 40 سال قيامتي قبل از ديگر مردمان وارد بهشت مي شوند در حالي كه ساير مردم براي بررسي حساب و كتابشان متوقف شده اند.
وي در بخش ديگري با اشاره به مسايل فقهي مبتلا به ، به پرسشهايي كه روحانيون كاروان ها مطرح كردند، پاسخ گفت.
در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا كيا پاشا با توجه به بايد و نبايدهاي سفر به ارائه ويژگي هاي يك مبلغ موفق پرداخت و ضمن قرائت حديثي از امام صادق (ع) نشانه هاي اهل بهشت را خوشرويي ، زبان نرم ، قلب روف و گشاده دستي خواند و روحانيون كاروان را به رعايت اين صفات براي داشتن سفري معنوي و اثرگذار بر روي زائران دعوت كرد.
حجت الاسلام والمسلمين كياپاشا به روحانيون كاروان تاكيد كرد: در جلسات و مراسم هاي فرهنگي خوبي كه بعثه مقام معظم رهبري تدارك ديده به همراه زائران شركت نمايند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین