عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
نمونه ای کوچک از این رفتار که نشان دهنده خباثت وهابیون است، انتخاب نام برای خیابان های موجود در مکه مکرمه و مدینه منوره است.
عقیق: بر کسی پوشیده نیست که فرقه ضاله وهابیت همواره از زمان به وجود آمدنش تا به امروز با پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام عداوت و دشمنی داشته اند.

برای پی بردن به این مسأله نیازی نیست که با دقت تاریخ را مورد بررسی قرار دهیم بلکه با مطالعه ای سطحی می توان به این نکته پی برد.

اما با بررسی دقیق تر رفتار، کردار و اقدامات وهابیون، می توان نتیجه گرفت که پیروان این فرقه ضاله نه تنها با شیعیان مشکل و عداوت دارند، بلکه گاهی با اهل بیت علیهم السلام نیز مخالفت می ورزند.

نمونه ای کوچک از این رفتار که نشان دهنده خباثت وهابیون است، انتخاب نام برای خیابان های موجود در مکه مکرمه و مدینه منوره است.

خبرنگار ما که اخیرا برای به جا آوردن عمره به عربستان سعودی سفر کرده بود، متوجه شد که وهابیون نام یکی از خیابان های مکه و مدینه که مستقیم است را "عمر" گذاشته و نام خیابانی که کج و غیر مستقیم است را "علی" قرار داده اند.

این نکته در ابتدا از نظر خبرنگار ما، مسأله ای اتفاقی به نظر رسید اما پس از پرسجو کردن درستی یا نادرستی این مسأله از برخی شیعیان عربستانی، به درستی حدس و گمان خود پی برد.

در واقع وهابیون به طور با انتخاب نام "عمر" برای خیابانی که مستقیم است، خواسته اند بطور غیر مستقیم به ذهن افکار عمومی القاء کنند که "عمر" درست و صراط مستقیم است و با انتخاب نام "علی" برای خیابانی که غیر مستقیم است، خواسته اند که بگویند، علی علیه السلام، صراط مستقیم نیست.

منبع: شیعه آنلاین
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین