عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰
حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت براي سال تحصيلي 93ـ 92 در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد از ميان طلاب خواهر و برادر دانش پژوه مي پذيرد.
عقیق: حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت از طريق دانشگاه قرآن و حديث براي سال تحصيلي 93ـ 92 در مقطع كارشناسي ارشد رشته ارتباطات گرايش حج و زيارت از بين برادران طلبه دانشجو مي‌پذيرد.

كارشناسي ارشد ارتباطات گرايش حج در دانشگاه قرآن و حديث

تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران، اعتقاد و التزام به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و قانون اساسي آن، دارا بودن مدرك سطح دو يا مدرك كارشناسي به همراه مدرك سطح يك، نداشتن سوء پيشينه، نداشتن منع قانوني براي ادامة تحصيل از نظر مقررات نظام وظيفه عمومي و دارا بودن حداكثر سني 40 سال از شرايط پذيرش در مقطع كارشناسي ارشد رشته ارتباطات گرايش حج و زيارت است.

همچنين اعطاي مدرك رسمي مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، تحصيل رايگان، امكان جذب به عنوان روحاني كاروان يا كارشناس حوزه تبليغ در سفرهاي زيارتي پس از دانش‌آموختگي، امكان فعاليت در عرصه‌هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي در حوزه حج و زيارت و بهره‌مندي از امكانات آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و ورزشي دانشگاه قرآن و حديث از امتيازهاي اين دوره به شمار مي‌رود.

براساس اين گزارش، متقاضيان شركت در مقطع كارشناسي ارشد رشته ارتباطات گرايش حج و زيارت تا 28 اسفندماه 91 مهلت دارند با مراجعه به دانشگاه قرآن و حديث، در اين دوره نام‌نويسي كنند.

علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره 7176253 ـ 0251 تماس گرفته و يا به سامانه دانشگاه قرآن و حديث به نشاني www.qom.hadith.ac.ir و سامانه مركز آموزش مجازي بعثه مقام معظم رهبري در حج و زيارت به نشاني www.amoozesh.hajj.ir مراجعه كنند.

پذيرش رشته تخصصي تبليغ گرايش حج ويژه برادران طلبه



تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران، اعتقاد و التزام به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و قانون اساسي آن، داشتن گواهي علمي سطح دو، فقدان منع قانوني از تحصيل و احراز صلاحيت اخلاقي، دارا بودن حداكثر سني 34 سال و كسب امتياز لازم در آزمون ورودي و مصاحبه از شرايط شركت در اين دوره محسوب مي‌شود.

متقاضيان شركت در مقطع سطح سه رشته تبليغ گرايش حج و زيارت تا 25 فروردين‌ماه 92 مهلت دارند در اين دوره نام‌نويسي كنند.

علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سامانه مركز مديريت حوزه‌هاي علميه به نشاني اينترنتي http://howzeh-qom.com و يا سامانه مركز آموزش مجازي بعثه مقام معظم رهبري در حج و زيارت به نشاني www.amoozesh.hajj.ir مراجعه كنند.


پذيرش رشته تخصصي تبليغ گرايش حج ويژه خواهران طلبه


اعتقاد و التزام به ولايت مطلقة فقيه و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، تابعيت جمهوري اسلامي ايران، احراز صلاحيت‌هاي جسمي، فكري، اخلاقي و رفتاري‌، موفّقيّت درآزمون و مصاحبه علمي رفتاري و ساير مراحل پذيرش و عدم اشتغال منافي با تحصيل و عدم تحصيل همزمان در حوزه و دانشگاه از شرايط پذيرش در اين مقطع مي‌باشد.

همچنين تعهّد مكتوب نسبت به اتمام دوره، رضايت پدر يا همسر، داشتن مدرك سطح 2 دورة عمومي يا نظام قديم،‌تحصيل به شيوه حضوري در شهرهاي قم و تهران،‌ سكونت با همسر يا والدين در شهر محل استقرار واحد آموزشي انتخابي‌ و معينه بودن و داشتن حداكثر 42 سال سن از ديگر شرايط پذيرش در مقطع سطح سه رشته تبليغ گرايش حج است.

متقاضيان شركت در مقطع سطح سه رشته تبليغ گرايش حج و زيارت تا 28 اسفندماه 91 مهلت دارند در اين دوره نام‌نويسي كنند.

علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سامانه مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران به نشاني اينترنتي www.whc.ir و سامانه مركز آموزش مجازي بعثه مقام معظم رهبري در حج و زيارت به نشاني www.amoozesh.hajj.ir مراجعه كنند.

منبع: حج
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
0
0
غیرروحانی هم می تواند سه بار اس م آمده برام
Mark
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
9d6phS http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین