عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
استاد اخلاق حوزه علمیه:
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد گفت: خداوند در شب معراج به پیامبر (ص) فرمودند هر کس گناه کند اما محبت علی را در دل داشته باشد او را می بخشم.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین هاشمی نژاد، استاد اخلاق حوزه علمیه تهران دوشنبه 19 مردادماه 1394 در مراسم سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حسینیه فاطمیون تهران با بیان اینکه محبت امیرالمومنین (ع) اکسیر اعظم است، اظهار داشت: خداوند در عالم زر ولایت علی ابن ابیطالب را به تمام ذرات عرضه کرد و از آنها پرسید آیا بر این پیمان باقی می مانید و همه پاسخ دادند بله.

وی اضافه کرد: بر عالم زر خداوند صلوات نور رسول الله (ص) و علی (ع) را برای شیعیان روشن ساخت و وقتی ذرات جمال امیرالمومنین را دیدند همه بیهوش شدند و چون به هوش آمدند مست ولایت حضرت بودند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد ادامه داد: ولایت امیرالمومنین (ع) آنقدر مهم است که امام صادق (ع) فرمودند ولایت علی ابن ابیطالب نزد من محبوب تر از این است که فرزند علی ام.

وی گفت: خداوند در شب معراج به پیامبر اسلام (ص) فرمود هر کس گناه کند اما محبت علی را در دل داشته باشد او را می بخشم.

این استاد اخلاق با تاکید بر اینکه هرچه ورع و تقوای انسان بیشتر باشد بیشتر می تواند از نور و معارف امیرالمومنین (ع) استفاده کند، خاطرنشان کرد: هر کس در دنیا در مسیر امام علی (ع) حرکت کند به راحتی از پل صراط عبور می کند.

وی در پایان اظهار داشت: هر کس در طول تاریخ با اهل بیت (ع) درافتد، نابود می شود و این واقعیت به تجربه اثبات می شود.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین