عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
حاجی‌شریف؛
معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم سازمان دارالقرآن از صدور مجوز نشر قرآن به یکی از خوشنویسان کشورمان خبر داد و گفت: قرآن به خط «امین امینیان» هفته گذشته برای نخستین‌بار مجوز نشر گرفت.

عقیق:«احمد حاجی‌شریف» معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم سازمان دارالقرآن با اشاره به صدور مجوز نشر به قرآنی به خط «امین امینیان» اظهار داشت: این قرآن به خط نسخ توسط یکی از خوشنویسان ایرانی کتابت شده و حدود دو سال پیش از سوی سازمان دارالقرآن مجوز چاپ گرفته است.

وی به ویژگی‌های این قرآن اشاره کرد و گفت: این قرآن بدون ترجمه و 604 صفحه‌ای است که در هر صفحه 14 سطر قرار دارد و تمامی صفحات نیز ختم به آیه می‌شود که ما هفته گذشته به این قرآن مجوز نشر دادیم.

حاجی‌شریف با بیان اینکه قرآن به خط «امین امینیان» توسط انتشارات ادیبی به چاپ رسیده است، خاطر نشان کرد: این قرآن در دو قطع رقعی و رحلی برای نخستین‌بار توسط انتشارات ادیبی روانه بازار شده است.

بنا بر این گزارش معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم 6 مردادماه سال 1364 به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. این معاونت مسئولین خطیری از جمله صدور مجوز چاپ و نشر قرآن و همچنین تصحیح قرآن‌ها را بر عهده دارد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین