عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
مدیر کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد

عقیق: رضا معممی مقدم مدیر کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در دوره آموزشی نحوه صدور مجوز و کاربری بانک اطلاعات تشکلهای دینی بنام طوبی در جمع کارشناسان انفور ماتیک و تشکلهای دینی گفت:

بر اساس بند 16 ماده 6 اساسنامه سازمان ما مجاز به صدور مجوز برای تشکلهای دینی هستیم و با نهایی شدن این بانک شاهد نقطه عطفی در عرصه هدایت و نظارت بر تشکلهای دینی خواهیم بود چرا که براساس اطلاعات درست می توان برنامه ریزی کرد .

وی افزود : برا ی بهره مندی بیشتر و ارتقا سطح اموزش،کارشناسان تشکلهای دینی و کارشناسان انفورماتیک ادارات تبلیغات استانها به سه گروه تقسیم و دعوت می شوند و این جلسه اولین گروه میباشد.

مدیر کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت : این بانک فعلا شامل هیئات مذهبی و مداحان و شعرای آیینی و کانونهای فرهنگی و تبلیغی و انجمنهای اسلامی است  که در آینده بانک شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و مراکز اموزش مداحی و.... هم به آن اضافه  خواهد شد.

به گفته معممی مقدم  برای تهیه فیلدهای مورد نظر ده ها جلسه برگزار شده است و این بانک از هوش خوبی برای سطح بندی تشکلها بر خوردار است مثلا می تواند تشکل معیار یا محوری و شاخص بودن را تشخیص دهد در طراحی این بانک جامعیت و آینده نگری ، مد نظربوده است 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین