عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی
این استاد حوزه با بیان اینکه گروه های تکفیری خوارج دنیای امروز هستند، گفت: آنان غده سرطانی و ابزار دست صهیونست برای ترویج نوعی اسلام بدلی می باشند.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید محمد موسوی ناجی، اظهار داشت: اگر مسلمانان در زمان پیامبر بزرگوار اسلام(ص) با کفار و مشرکان جنگیده و در زمان امیرالمومنین(ع) با منافقین و قاسطین و مارقین در نبرد بودند، امروز نیز شهدای مدافع حرم، در مقابل آمریکا، صهیونست بین الملل و داعشی های تکفیری ایستادند.
وی با بیان اینکه گروه های تکفیری خوارج دنیای امروز هستند، ابراز داشت: آنان غده سرطانی و ابزار دست صهیونست‌ها برای ترویج نوعی اسلام بدلی می باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: شهدای مدافع حرم با پذیرش خطر، زندگی جهادی و فداکارانه را بر زندگی مرفه و بی درد ترجیح دادند و در واقع با خون خود در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و عتبات عالیات، سال های دفاع مقدس را تداوم بخشیدند.
این استاد حوزه با تاکید بر لزوم پاسداشت مضاعف یاد و نام شهدای حرم تصریح کرد: آنان، اجری مضاعف دارند؛ لذا باید نسبت به بزرگداشت این شهیدان اهتمام بیشتری داشته باشیم؛ چراکه تعظیم شهدای حرم، تعظیم شعائرالله است.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین