عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۵۹۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
قابل توجه شعرا و اديبان استان قم:
مدير روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم گفت: 15 مردادماه، آخرين مهلت ارسال اثر به دبيرخانه بيست‌ويكمين جشنواره سراسري شعر رضوي در كرمان اعلام شده است.
عقیق:حسين محمودي در گفت و گويي از برگزاري بيست‌ويكمين جشنواره سراسري شعر رضوي از سري برنامه هاي سيزدهمين جشنواره بين المللي امام رضا(ع) همزمان با دهه كرامت در كرمان خبر داد و افزود: اين جشنواره ملي با رويكرد نوآوري و خلاقيت، حمايت از توليد آثار فاخر، پرهيز از سطحي نگري و آفت تكرار، تلاش در جهت تاثيرگذاري در سبك زندگي اسلامي، تعامل با جامعه دانش آموزي و دانشجويي و جلب مشاركت مردمي برگزار خواهد شد.
وي در ادامه با تاكيد بر اهميت گسترش فرهنگ و معارف رضوي در جامعه گفت: شعر به جهت كشش دروني اين توانايي را دارد كه فرهنگ معارف رضوي را با ظرافت و دقت در سطح جامعه گسترش دهد.
مدير روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از تمديد مهلت ارسال آثار تا 15 مردادماه خبر داد و تصريح كرد: شاعران و علاقه‌مندان در استان قم مي‌توانند براي فرستادن اثر، به سايت جشنواره به نشانيkerman.shamstoos.ir مراجعه كنند.
يادآوري مي شود؛ سيزدهمين جشنواره بين‌المللي فرهنگي هنري امام رضا(ع) از يكم تا يازدهم ذي‌القعده در دهه كرامت برابر با 25 مرداد تا چهارم شهريور سال 1394 در تمام استان‌هاي ايران و 220 نقطه از جهان برگزار مي‌شود. مراسم افتتاحيه اين جشنواره هم زمان با ميلاد باسعادت كريمه اهل بيت حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار مي شود و آيين اختتاميه اين جشنواره در شب ميلاد فرخنده ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان براي ثبت‌نام و آگاهي از نحوه شركت در هر يك از برنامه‌هاي اين جشنواره مي‌توانند به سايت سه زبانه «شمس توس» به نشاني www.shamstoos.ir مراجعه كنند. همچنين سامانه پيام كوتاه: 30007888 و شماره تلفن‌هاي‌: 9-05132283044 به عنوان پل ارتباطي ميان جشنواره و مخاطبان معرفي شده است.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین