عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۳۸۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
کتاب "حقیقت و تاثیر اعجاز" برگرفته از آثار آیت الله العظمی جوادی آملی با همکاری پژوهشگاه علوم وحیانی معارج و مرکز بین المللی نشر اسراء، منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
عقیق:کتاب "حقیقت و تاثیر اعجاز" برگرفته از آثارحضرت آیت الله جوادی آملی که توسط عباس فتحیه و جعفر آریانی تنظیم و تدوین شده است با همکاری پژوهشگاه علوم وحیانی معارج و مرکز بین المللی نشر اسراء، در 256 صفحه و در قطع وزیری منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
این اثر گرانسنگ بر اساس تحقیقات و مطالعات عمیق قرآنی، فلسفی و عرفانی حضرت آیت الله  جوادی آملی گردآوری و در پنج بخش کلی تنظیم شده است.
در بخش نخست به کلیات بحث اعجاز از نظر امکان ذاتی و هماهنگی آن با نظام علّی و سازگاری آن با توحید افعالی و نظایر آن پرداخته شده است.
در بخش دوم با عنوان اعجاز، دلیل نبوت، از منظرهای مختلف به این بحث پرداخته و دلیل گرایش توده انسانها به معجزات الهی را یادآور گشته و عوامل بهره مندی و یا موانع استفاده از معجزه را متذکر می شود.
اقسام معجزه و انواع آن ، نمونه های برتر اعجاز انبیاء و معجزه خالده و اعجاز جاودان قرآن از دیگر بخش های این کتاب می باشد که در این کتاب مورد بحث قرار گرفته و در پایان به شبهات مطرح شده در باب اعجاز پاسخ داده شده است.
علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند با شماره دفترتهران 02188898871 و شهرستانها 57-02537765356 تماس گرفته و یا با مراجعه به سایتwww.nashresra.ir آن را تهیه نمایند.


منبع:حوزه
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین