عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۳۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا مطرح کرد؛
رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا گفت: اگرقرار است فکر ما با امام زمان (عج) یکی باشد باید در همه امور از علما و مراجع تقلید که در زمان غیب ایشان وظیفه راهنمایی مردم را عهده دار هستند راهکار بگیریم.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری در جمع نمازگزاران و مجاوران مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه یاری امام زمان(ع) باید با ایمان قلبی و به صورت عملی باشد افزود:  در این موضوع سه جمله در زیارت جامعه کبیره برای ما شاخص است. شاخصه اول این است؛ کسی یار امام زمان(ع) خواهد بود که با ایشان همفکر باشد. به عنوان مثال آیا فکر ما در ازدواج، مهریه، برپایی مراسم عروسی، فرزندآوری و موضوعات دیگر زندگی با آن حضرت یکسان است.
وی ادامه داد: امام هادی(ع) می‌فرمایند کسی می‌تواند با ما همفکر باشد که قبل از هر فکری به سراغ اهل بیت(ع) رود. اگر قرار است فکر ما با امام زمان(ع) یکی باشد باید در همه امور از علما و مراجع تقلید که در زمان غیبت ایشان وظیفه راهنمایی مردم را عهده‌دار هستند راهکار بگیریم.
رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا دومین شاخصه مهدی یاری را همدلی با امام زمان(ع) عنوان کرد و گفت: باید در حب و بغضمان به امام زمان(ع) اقتدا کنیم. امام زمان منکرات را دوست ندارند ولی معروفات را دوست دارند.
حجت الاسلام ماندگاری افزود: بی حیایی، بی حجابی، چشم‌چرانی، ظلم به خانواده و اطرافیان و بی عدالتی از جمله منکراتی است که با امام زمان(عج) سنخیت ندارد و برای همراهی با ایشان باید این گناهان را ترک کرد.
وی در پایان همراهی با امام زمان(ع) را سومین شاخصه مهدی یاوری عنوان کرد و گفت: یاور امام زمان(عج) باید در تمام حالات همراه ایشان باشد و جان و مال خودش را فدای حضرت کند.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین