عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۲۸۶
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
معاون پژوهش موسسه «مصابیح‌الهدی»
حجت‌الاسلام دانشور، معاون پژوهش موسسه «مصابیح‌الهدی» گفت: کتاب چهارم از مجموعه «ادب الهی» با عنوان «حیا، موهبت الهی» منتشر خواهد شد.
عقیق:حجت‌الاسلام محمدمهدی دانشور معاون پژوهش موسسه «مصابیح‌الهدی» از انتشار جدیدترین کتاب این موسسه از سلسله مباحث اخلاقی و تربیتی حضرت آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) خبر داد و گفت: کتاب چهارم از مجموعه «ادب الهی» با عنوان «حیا، موهبت الهی» تا اول شهریور منتشر خواهد شد.



دانشور گفت: همچنین 5 جلد اول از مجموعه «سلوک عاشورایی» ویرایش و اصلاح شده بود و 5 جلد دوم نیز تا یک ماه و نیم آینده اصلاح می‌شود و راهی بازار کتاب می‌شود. در اصلاح و ویرایش مجموعه «سلوک عاشورایی» متن روضه‌های مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) نیز به کتاب افزوده شده است.

معاون پژوهشی موسسه «مصابیح‌الهدی» در ادامه گفت: علاوه بر این، کار صوتی متناسب با کتاب «حیا، موهبت الهی» نیز راهی بازار خواهد شد، این مجموعه صوتی که 25 جلسه صوتی است با همان عنوان کتاب آماده شده که به زودی در دسترس علاقه‌مندان به مباحث مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی قرار خواهد گرفت.



او در پایان گفت: علاقه‌مندان به اطلاع از وضعیت آثار موسسه مصابیح الهدی می‌توانند صفحه رسمی ما در شبکه اینستاگرام را دنبال کنند.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین