عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰
شب جمعه حدود ساعت 10به وقت عراق بود كه خبر رسيد مسولان حرم امام حسين(علیه السلام) تصميم گرفتند اجازه دهند تا زائران ضريح جديد را پس از يك ماه زيارت كنند.
عقیق:پس از اعلام اين خبر بسيار مهم براي زائران و ارادتمندان حرم بهشتي آقا امام حسين(علیه السلام) بود كه متعجبانه و بهت زده از اين اقدام به سمت باب السلام حرم مطهر هجوم آوردند و هنوز اين خبر و تصميم را باور نداشتند و همه از يكديگر سوال مي كردند كه صحت دارد يا نه؟

پس از دقايقي خود را به باب السلام حرم مطهر رسيديم و سيل جمعيت مشتاق و عاشق زائران زن و مرد را ملاحضه كرديم كه بي صبرانه منتظرند تا در ورودي ضريح مطهر باز شود تا مرقد مولا و مقتدايشان را كه يك ماهي است نديده اند در آغوش گيرند.

لحظاتي بعد با هماهنگي مسولان حفظ نظم حرم و كارگاه نصب ضريح،اجازه ورود از ساعت 10 به وقت محلي داده شد اما تنها آقايان مي‌توانستند داخل بروند و فعلا براي ورود بانوان برنامه اي نداشتند.پس از آن زائران بي صبرانه و با شتاب در حالي كه اشك از گونه هايشان سرازير بود به طرف ضريح مطهر حركت كردند به ويژه براي زائراني كه شب آخر حضورشان در كربلا بود و فكر نمي‌كردند بتوانند ضريح جديد آقا را زيارت كنند فرصت بسيار ارزشمند و از الطاف و توجهات حضرت اباعبدالله بود.

زائران حرم بهشتي سالار شهيدان وقتي از باب السلام وارد محوطه ضريح مي شدند پس از عتبه بوسي و عرض اردات وقتي چشم هايشان به ضريح بسيار زيبا و آسماني حضرت مي‌افتاد كه با زحمات شبانه روزي تيم ايراني و هيات امنا‌ء ساخت ضريح پس از 6 سال به اين مرحله رسيده همه اين جمله را فرياد مي زدند:"شكراً لله" پس از آن سجده شكر به جاي مي‌آوردند.همچنين شب گذشته نيز با هماهنگي مسولان حرم مطهر بانوان توانستند ضريح جديد را از چند متري زيارت كردند.البته زيارت ضريح جديد كه در دو شب گذشته انجام شد از چند متري و از پشت حفاظ صورت گرفت.

منبع: حج
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین