عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۴۹۴
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
برنامه ضیافت آسمان در ایستگاه یک مجموعه توچال میزبان شهروندان است
ویژه‌برنامه ضیافت آسمان فرهنگسرای بام تهران در ایستگاه شماره یک تله‌کابین توچال همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر، برنامه های ویژه ای را برای شهروندان روزه‌دار پایتخت در نظر گرفته است.

عقیق:همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری امیر المومنین حضرت علی(ع) و شب های قدر، فرهنگسرای بام تهران شب های 21 و 23 ماه مبارک رمضان، همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی میزبان شهروندان عزادار و روزه‌دار تهران است.

پخش رادیو محلی «فرهنگسرا» با اجرای ابوالفضل آقاخانی و برگزاری نمایش های آیینی اقوام ایرانی و برپایی بیش از 50 غرفه فرهنگی، هنری و مذهبی از مهم ترین برنامه های ضیافت آسمان در بخش ایستگاهی و نمایشگاهی از ساعت 19 تا 22 است.

از ساعت 22 و در بخش صحنه ای نیز مراسم ویژه شب‌های قدر و عزاداری شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) برگزار می‌شود.

سیدجواد هاشمی اجرای بخش صحنه‌ای را بر عهده دارد و در این بخش قرائت قرآن کریم و دعای جوشن کبیر، مناجات و شعرخوانی و سخنرانی مذهبی اجرا و به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.

ویژه برنامه ضیافت آسمان به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با همکاری شبکه سه سیما تا پایان ماه مبارک رمضان، تا نیمه‌های شب در فرهنگسرای بام تهران واقع در ایستگاه شماره یک تله کابین توچال برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می توانند به صورت رایگان از طریق تلفن گویا 96659665 و یا سایت اینترنتی فرهنگسری بام تهران به نشانیbametehran.farhangsara.ir ثبت نام کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین