عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
«شب عارفان» عنوان ویژه برنامه زنده شبانگاهی شبکه پنج سیماست که در ایام لیالی قدر (شب های 19،21،23 رمضان) به روی آنتن می‌رود.
عقیق:این برنامه در اولین شب قدر شب نوزدهم ماه رمضان (سحرگاه دوشنبه 15 تیرماه) مصادف با ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی ( ع) به پوشش تصویری مراسم احیاء و شب زنده داری مومنان از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) می پردازد. در این برنامه شبانگاهی دعای جشن کبیر توسط احمد زین العابدین و غلامرضا زاده قرائت می شود و حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی مراسم سخنرانی و احیای شب قدر را بر عهده دارد.

برنامه شب عارفان در دومین شب قدر بیست و یک رمضان ( سحرگاه چهارشنبه 17 تیرماه )مصادف با شهادت مولای متقیان به پوشش مراسم احیاء و زنده داری از مسجد مقدس جمکران می پردازد. در این برنامه شبانگاهی دعای جشن کبیر و مداحی  را حجت الاسلام محمد پور  قرائت خواهند کرد و حجت الاسلام و المسلمین  مهدی میر باقری  سخنران  مذهبی این مراسم احیاست.

برنامه شب عارفان در سومین شب قدر بیست و سوم رمضان (سحرگاه 19جمعه تیرماه) به پوشش تصویری مراسم احیاء و شب زنده داری از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) می پردازد. در این برنامه شبانگاهی دعای جشن کبیر و سخنرانی مذهبی را حجت الاسلام و المسلمین حضرت آیت الله حسینی بوشهری برای شب زنده داران قرائت خواهد کرد.

برنامه زنده شب عارفان به تهیه کنندگی سید یوسف موسوی و اجرا سیدرضا نواب به روی آنتن می رود. این برنامه از ساعت 22:30 دقیقه شروع و تا ساعت 2:30 بامداد ادامه خواهد داشت.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین