عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۴۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم اعلام کرد:
مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: کاربران می توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری #410*741* وجوهات شرعیه خود را با استفاده از شماره کارت بانکی و رمز دوم، پرداخت نمایند.
عقیق:حجت الاسلام وحید علیان نژاد با بیان این مطلب  اظهارداشت: توجه به مسائل شرعی و تدین و تعبد به آن، متدینین را بر آن داشته است که نسبت به پرداخت وجوهات شرعیه التزام داشته باشند؛ به همین جهت دسترسی به مراجع عظام و یا دفاتر و نمایندگان ایشان به این منظور دغدغه همیشگی آنان بوده است.

وی افزود: در این راستا مراجع عظام تقلید، جهت تسهیل اینگونه خدمات به استفاده از فن آوری های روز نگاه ویژه ای داشته اند. دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز  همیشه در استفاده از فن آوری های روز پیشرو بوده است و از سالهای گذشته با استفاده از پرداخت های بانکی، دستگاه های pos و پرداخت آنلاین وجوهات، مقلدین را در این زمینه یاری کرده است. در قدمی دیگر دفتر معظم له اقدام به راه اندازی سامانه پرداخت وجوهات شرعیه بر بستر USSD نموده است.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت  آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: کاربران می توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری #410*741* وجوهات شرعیه خود را با استفاده از شماره کارت بانکی و رمز دوم، کاملا سریع و آسان پرداخت نمایند.

حجت الاسلام علیان نژاد، فهرست کامل خدمات ارائه شده در این سامانه را شامل: زکات، زکات عام (غیر سادات)، زکات سادات،  زکات فطره ، زکات عام (غیر سادات)،  زکات سادات، کفارات؛   کفارات قسم، کفارات نذر،کفارات عهد، کفاره روزه عمد،کفاره روز عذر،  خمس؛  خمس سهم سادات کرام، خمس سهم امام علیه السلام،  خمس سهمین مبارکین،  صدقه؛   پرداخت صدقه، رد مظالم، پرداخت رد مظالم، تبرعات؛ ساخت مراکز علمی، ساخت حسینیه، ساخت مسجد و بازسازی حرمین برشمرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین