عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۳۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
آثار رسیده به دومین جشنواره خبرگزاری‌ها، نشریات الکترونیک و رسانه‌های برخط رضوی، پس از کش و قوس‌های فراوان و ۱۰ ماه تأخیر در برگزاری، سرانجام داوری می‌شوند.
عقیق: به نقل از روابط عمومی جشنواره امام رضا(ع)، برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اعلام این خبر گفت: آثار رسیده به دومین دوره «جشنواره خبرگزاری‌ها، نشریات الکترونیک و رسانه‌های برخط رضوی» که قرار بود در سال 93 برگزار شود، همزمان با همایش علمی پژوهشی «امام رضا(ع) و پاسخگویی قرآن به پرسش‌های عصر» که از سری برنامه‌های سیزدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) است، داوری شده و مراسم تقدیر از برگزیدگان آن نیز در آیین اختتامیه همایش مذکور انجام خواهد شد.
به گفته وی، تیتر و لید، سرمقاله، گزارش، مقاله، عکس و گفت‌وگو بخش‌های مختلف این جشنواره‌اند. در هر بخش سه برگزیده معرفی می‌شود که در بخش‌های تیر و لید، گفت‌وگو، گزارش و عکس نفرات اول تا سوم به ترتیب، 500، 400 و 300 هزار تومان هدیه دریافت می‌کنند. این مبالغ در بخش‌های مقاله و سرمقاله نیز 800، 600 و 400 هزار تومان است. تندیس جشنواره و لوح تقدیر نیز به تمام برگزیدگان اهدا می‌شود.
طبق آخرین اعلام ضرغامی، ۸۰۰ اثر در دبیرخانه جشنواره وصول شده بود.
در حال حاضر این جشنواره با جشنواره «جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات» ادغام شده و توسط استان گیلان برگزار می‌شود.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین