عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
مديركل عتبات سازمان حج خبر داد؛
مديركل عتبات سازمان حج و زيارت در پاسخ به پرسشي در خصوص آخرين وضعيت اعزام به عتبات با بيان اينكه اين اعزام‌ها از اول ماه مبارك رمضان به دو صورت هوايي و زميني در بسته‌هاي 14 شبه و 23 شبه صورت گرفته است، اظهار داشت: اعزام‌ها تا 26 ماه مبارك رمضان ادامه مي‌يابد و نكته مهم در اين اعزام‌ها اين بود كه تمام ثبت‌نام كنندگان بدون قرعه‌كشي اعزام مي‌شوند.
عقیق: «محسن نظافتي» مديركل عتبات سازمان حج و زيارت در پاسخ به پرسشي در خصوص آخرين وضعيت اعزام به عتبات با بيان اينكه اين اعزام‌ها از اول ماه مبارك رمضان به دو صورت هوايي و زميني در بسته‌هاي 14 شبه و 23 شبه صورت گرفته است، اظهار داشت: اعزام‌ها تا 26 ماه مبارك رمضان ادامه مي‌يابد و نكته مهم در اين اعزام‌ها اين بود كه تمام ثبت‌نام كنندگان بدون قرعه‌كشي اعزام مي‌شوند.
وي اضافه كرد:‌ هزينه سفر به صورت زميني يك ميليون و 590 تا يك ميليون و 685 هزار تومان براي بسته‌هاي 14 شبه و دو ميليون و 320 هزار تومان تا دو ميليون 470 هزار تومان براي بسته‌هاي 23 شبه در نظر گرفته شده است؛ همچنين براي بسته‌هاي 14 شبه هوايي نيز رقم يك ميليون و 934 هزار تومان تا دو ميليون و 23 هزار تومان پيش‌بيني شده است و براي 23 شبه هوايي نيز دو ميليون 660 هزار تا دو ميليون 810 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
مديركل عتبات سازمان حج و زيارت در پاسخ به پرسش ديگر در زمينه وضعيت كاظمين و سامرا نيز گفت: سامرا همچنان بسته است و كاظمين نيز در بسته‌هاي سفر به عتبات وجود دارد و مشكلي براي زيارت امامين كاظمين وجود ندارد.
نظافتي خاطرنشان كرد: خوشبختانه امسال استقبال بسيار خوبي از طرف زايران براي اعزام به عتبات در ايام ماه مبارك رمضان شده است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین