عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۱۲۹
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
ستاد مركزي راهيان نور كشور از آغاز ثبت‌نام "خادم الشهدا" در راهيان نور شمال غرب امسال خبر داد.
عقیق:در راستاي ايجاد بستر حضور خادمين افتخاري در مناطق عملياتي دفاع مقدس به منظور خدمت به زائرين كوي شهيدان، شبكه مركزي خادمين راهيان نور كشور از علاقه‌مندان حضور در سرزمين دفاع مقدس دعوت به نام‌نويسي كرد.
احمد رحيمي‌زاده معاون زائرين و خادمين ستاد مركزي راهيان نور كشور با اعلام اين خبر گفت:هر ساله با خيل عظيم مشتاقان خدمت به زائران و ميهمانان شهدا در سرزمين نور روبرو مي‌شويم كه سازماندهي، آموزش، اعزام و ارتباط با اين عزيزان تدابير مخصوص به خود را مي‌طلبد.
وي افزود: بعد از ماه مبارك رمضان، بازه اوج حضور زائرين و مهمانان شهدا در سرزمين مجاهدت هاي خاموش در قالب راهيان نور شمال غرب استان هاي كردستان و آذربايجان غربي را شاهد خواهيم بود كه به همين دليل براي آماده سازي يادمان ها و ايجاد بستر ميزباني بهتر از مردم خادمين شهدا در مناطق مورد نظر حضور پيدا مي كنند.
دبير كميته خادمين ستاد مركزي راهيان نور كشور افزود: داوطلبين گرامي مي توانند از روزهاي اول تا دهم تيرماه به سامانه مركزي ثبت نام خادمين شهدا به نشاني (khademin.koolebar.ir) مراجعه و با تكميل فرم ثبت‌نام و گذراندن مراحل گزينش و آموزش‌هاي لازم به كسوت خادمي شهدا نائل شوند.
وي افزود: خادمان شهدايي كه انتخاب مي‌شوند در سه دوره به صورت متمركز و پس از مشخص شدن يادمان‌ها و محل‌هاي خدمت و پس از طي دوره‌هاي آموزشي در قرارگاه مركزي خادمين در شهر سنندج به مناطق مورد نظر اعزام مي‌شوند.
معاون زائرين و خادمين ستاد مركزي راهيان نور گفت: در راهيان نور شمال غرب امسال، خادمين شهدا در يادمان‌هاي تپه الله‌اكبر و باشگاه افسران سابق سنندج، دزلي و والفجر10 در سروآباد، شهداي زريوار و والفجر4 در مريوان، شهداي غريب سيرانبند و بوالحسن بانه، دارساوين و بولفت و دوپازا در سردشت، شهيدكاظمي و تمرچين در پيرانشهر حضور و به زائرين عزيز شهدا خدمات ارائه خواهند كرد.
رحيمي‌زاده خاطرنشان كرد: همه ساله تعداد زيادي از جوانان مشتاق فرهنگ ايثار و شهادت در لباس خادم شهدا راهي يادمان‏‌ها و مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس مي‎شوند كه حال و هواي اين تجربه زيبا به گونه‌اي است كه راهيان نور، هر ساله شاهد افزايش تقاضاي حضور داوطلبانه و ثبت‌نام قشرهاي مختلف مردم با عنوان خادم شهدا است.
خادمين شهداي كربلاي ايران براي ارائه نظر، پيشنهاد و انتقاد خود مي‌توانند به سامانه ارتباط پيامكي 30001414 (روابط عمومي و امور بين‌الملل ستاد مركزي راهيان نور كشور) تماس و مسائل مورد نظر خود را با مسئولان راهيان نور كشور مطرح كنند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین