عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۰۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
هم زمان با ایام ماه مبارک رمضان مراسم‌های مذهبی مختلف در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی علیه‌السلام برگزار می‌شود.
عقیق:مراسم ماه مبارک رمضان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) از نخستین روز این ماه مبارک تا پایان آن بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد بالاسر در حرم مطهر برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها شامل ترتیل‌خوانی قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین‌المللی، سخنرانی و مدیحه سرائی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مناسبت‌ها و برگزاری مسابقه فرهنگی است.

گفتنی است در این مراسم نورانی حجج اسلام غروی، سبحانی‌نیا و مهدوی‌راد به ترتیب از دهه اول تا دهه سوم ماه مبارک، به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

برنامه قرائت ادعیه توسل و کمیل نیز در سه‌شنبه و پنج‌شنبه شب‌های ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳ در مصلای بزرگ ری، برنامه سخنرانی، مناجات خوانی و مرثیه سرائی همه روزه به غیر از لیالی متبرکه قدر از ساعت ۲۴ در مسجد جامع و همچنین جلسات حفظ و قرائت قرآن کریم همه روزه از ساعت ۱۸ در همان مکان برگزار خواهد‌شد.

یادآوری می‌شود: در طول ماه مبارک رمضان درب‌های حرم مطهر جهت استفاده هرچه بیشتر روزه‌داران و زائرین گرامی از فیوضات معنوی این ماه سراسر نورانی یکسره تا صبح باز خواهد‌بود.

لازم به ذکر است: برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم نیز همه روزه از طریق شبکه پنج سیما و پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام به نشانی www.abdolazim.com به صورت مستقیم پخش می‌شود.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین