عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
مسئول پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: بخش پاسخگویی برخط (آنلاین) پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له در ماه مبارک رمضان، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شرعی مقلدان معظّم له می باشد.
عقیق:حجت الاسلام وحید علیان نژاد  با بیان این مطلب اظهارداشت: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و افزایش کم نظیر مراجعات، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر خود لازم می بیند در این ماه با افزایش ساعات کاری، پاسخگوی نیازهای مقلدین و علاقه‌مندان به معظم له باشد.

وی افزود: از این رو بخش پاسخگویی برخط (آنلاین)، با افزایش ساعات پاسخگویی، به صورت 24 ساعته، آماده خدمت رسانی به مقلدان معظّم له در ماه مبارک رمضان می باشد؛ لازم به ذکر است این بخش در اوقات سه گانه اذان به افق قم به مدت یک ساعت غیر فعال خواهد بود.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی حضرت  آیت الله مکارم شیرازی  خاطرنشان کرد : همچنین بخش‌های سامانه پیام کوتاه و بخش ارسال سوال (پاسخگویی از طریق فرم مخصوص در سایت) همچون گذشته با سرعت و دقت بیشتری پاسخگوی سوالات خواهند بود.

سامانه پیام کوتاه 10000100

وی به سامانه پیام کوتاه نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه تنها به احکام شرعی پاسخ می‌دهد و مقلدان معظّم له می توانند از دو طریق،  ارسال متن سوال از طریق پیام کوتاه به شماره 10000100، و یا  با ارسال اعدادی مشخص به این سامانه، به طور همزمان به فهرستی از احکام دست می‌یابند که با ارسال اعداد مربوطه، به حکم مورد نظر خواهند رسید. حجت الاسلام علیان نژاد افزود: برای استفاده از این بخش، می‌توانند عدد 1 را (به تنهایی) به سامانه 10000100 ارسال نمایند.

بخش ارسال سوال

مسئول پایگاه اطلاع رسانی حضرت  آیت الله مکارم  شیرازی بخش ارسال سؤال را مورد توجه قرار داد و یاد آورشد: همچنین مقلدان معظم له می توانند سؤال خود را در این بخش مطرح نمایند و در فاصله زمانی 72 ساعت، پاسخ سوال خود را دریافت نمایند.

لینک بخش پاسخگویی برخط (آنلاین): کلیک کنید.

لینک بخش ارسال سوال: کلیک کنید


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین