عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
راديو معارف در ايام ماه مبارك رمضان هر روز با برنامه زنده «به رنگ خدا» به استقبال لحظات معنوي افطار مي‌رود.
عقیق: برنامه «به رنگ خدا» در نيمه اول ماه مبارك رمضان، با محوريت قراردادن حديث پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله و سلم با مضمون «ان لربكم في ايام دهركم نفحات الا فتعرضوا لها» راه‌هاي بهره‌مندي از بزرگترين نسيم رحمت الهي در ماه مبارك رمضان را به مخاطبان معرفي مي‌كند.
در اين برنامه حجج اسلام و المسلمين محمود اباذري و مهدي هادي ضمن بيان فضائل ايام وآداب و احكام ويژه ماه ضيافت الله، به تشريح جلوه‌هاي كاربردي آيات و روايات در ترويج مناسك معنوي و رفتار ديني مخلصانه مي‌پردازند.
پخش گزارش و ارائه مباحث كارشناسي مرتبط در قالب بخش‌هاي «از امام جماعت پرسيدم»، تغذيه و رمضان، روزه و مشاغل سخت، «فرزندم، رنگ رمضان» از ديگر بخش‌هاي اين ويژه برنامه است.
در بخش «فرزندم، به رنگ خدا» كارشناس برنامه به دغدغه‌هاي والدين در خصوص تربيت معنوي فرزندان، بيدارنمودن و تغذيه نوجوانان و جوانان در افطار و سحر و ايجاد نشاط معنوي در فضاي خانواده‌ها پاسخ مي‌دهد.
«به رنگ خدا» در نيمه اول ماه مبارك رمضان به تهيه كنندگي محمدحسين پور هر روز عصر از ساعت ۱۹:۳۰ تا لحظات ملكوتي و عرفاني اذان مغرب و وقت افطار ميهمان شنوندگان روزه‌دار راديو معارف مي‌شود.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین