عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
نام‌نویسی در چهارمین دوره مسابقات قرآنی «تسنیم» ویژه کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های فرهنگی کشور از امروز 25 خردادماه آغاز شد و تا 31 تیرماه ادامه دارد.

عقیق:چهارمین دوره مسابقات قرآنی «تسنیم» ویژه کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های فرهنگی امسال با هدف تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص انس هر چه بیشتر آحاد مردم با قرآن کریم، زمینه‌سازی جهت شناسایی، جذب و استفاده از نیروهای قرآنی و همچنین ترغیب دستگاه‌های فرهنگی به ایجاد فضای تبلیغی و آموزشی با محوریت قرآن کریم در رشته‌های حفظ ، قرائت و مفاهیم (سبک زندگی اسلامی) به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

 

 

«یوسف افراش» معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن در گفت‌وگویی با بیان اینکه نام‌نویسی در این رقابت‌ها از امروز 25 خردادماه آغاز می‌شود و تا 31 تیرماه ادامه داد، گفت: مرحله استانی این مسابقات به صورت هماهنگ برگزار نمی‌شود بلکه هر دستگاه موظف است تا پیش از برگزاری مرحله نهایی و بین‌دستگاهی نفرات برتر هر رشته را معرفی کند تا در مراسم نهایی این مسابقات که بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، با هم به رقابت بپردازند.

برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در چهارمین دوره مسابقات قرآنی «تسنیم» ویژه کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های فرهنگی کشور به اینجا مراجعه کنید.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین