عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۵۹
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰
همزمان با سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، رادیو معارف در ویژه برنامه زنده «مسافر آفتاب» شبهات مطرح در رابطه با دخت بزرگوار حضرت موسی بن جعفرعلیه السلام را بررسی می کند.
عقیق: ویژه برنامه زنده «مسافر آفتاب» به مناسبت سالروز ارتحال حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از رادیوم معارف پخش می شود. در این ویژه برنامه زهرا امینی مجد، از کارشناسان معارف اسلامی محورهای موضوعی مانند بررسی فضیلت زیارت حضرت معصومه«س» بر اساس روایات خاندان وحی؛ اصل زیارت، پیشینه زیارت در سنت خاندان وحی و بزرگان اهل سنت و نقد شبهات مطرح شده درباره زیارت را تبیین می کند.
آداب زیارت حضرت و محتوای برخی از فرازهای آن از جمله موضوع امامت و نبوت در زیارتنامه ایشان، سرور و فرج در همراهی با خاندان وحی، تقرب به حب اهل‌بیت (ع)، تسلیم در برابر رضای خداوند، شفاعت مومنان،جایگاه حضرت معصومه نزد خداوند «فان لک عند الله شان من الشان» از دیگر محورهای مورد بحث در این برناتمه است.
ویژه برنامه زنده «مسافر آفتاب» کاری از گروه فقه و سیره، صبح پنج‌شنبه 3 اسفند 91 مطابق با دهم ربیع الثانی از ساعت 9 از آنتن رادیو معارف تقدیم سوگواران حضرت فاطمه معصومه (س) می شود.

منبع: شبستان
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین