عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
امام جمعه قم:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با باین اینکه باید تربیت قرآنی داشته باشیم، گفت: اگر در جامعه عطر قرآن به پیکر افراد وارد شود جامعه دچار فساد نمی‌شود، زیرا فساد بخاطر جدایی قرآن از جامعه است.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی صبح پنج‌شنبه در همایش حافظان کل قرآن کریم استان قم که در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با بیان اینکه ما امت ولایی هستیم، اظهار کرد: ایران اسلامی باید بر محور ولایت امور خود را تنظیم کند و امر ولی فقیه مقدم بر هر امری باشد.

وی با اشاره به اینکه داشتن ده میلیون حافظ قرآن از منویات رهبری است، ادامه داد: همه باید به سهم خویش برای زمینه سازی حفظ قرآن کریم در سطح جامعه تلاش کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه زمانی که یک باوری در درون ما نهادینه شود می‌توانیم آن را عملیاتی کنیم، افزود: مردم و مسئولان اگر تلاش کنند چیزی را بخواهند توان اجرا و انجام آن را دارند.

حجت الاسلام سعیدی خطاب به حافظان کل قرآن کریم، گفت: باید قرآنیان و ولایت مداران با فساد جامعه مقابله کنند و از پشتوانه‌های خویش بهره بگیرند، زیرا خدا و قرآن با آنهاست.

همایش حافظان کل قرآن کریم استان قم

وی با تأکید بر اینکه خانواده‌ها برنامه تربیت قرآنی برای فرزندان داشته باشند، تصریح کرد: باید آسیب شناسی کرد که چرا خروجی‌های حفظ قرآن کریم در سطح مطلوب نیست و همگی باید تلاش کنیم که حافظ قرآن کریم تربیت کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه اگر از امکانات موجود به خوبی بهره ببریم می‌توانیم به پیشرفت برسیم، عنوان کرد: جامعه‌ای که قرآنی شود و عطر قرآن به پیکر افراد وارد شود، افراد آن جامعه دچار فساد نمی‌شوند، زیرا فساد و فحشا بخاطر جدایی قرآن از جامعه است.

امام جمعه قم با بیان اینکه کسی که کلام وحی را حفظ می‌کند تلاش می‌کند که محافظ این محفوظات الهی باشد، یادآور شد: دوران دفاع مقدس در خیلی از موارد الگو است، حتی در آن دوران سبک زندگی اسلامی و قرآن محوری نمایان بود.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین