عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه استان تهران:
حجت الاسلام بابادایی گفت: هدف مبلغین به عنوان سربازان امام زمان، کسب رضایت حضرت است و همه خوبی های عالم در این رضایت جمع است.
عقیق:حجت الاسلام وحید بابادایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان تهران دوشنبه 18 خردادماه 94 در همایش تجلیل از مبلغین مدارس امین استان تهران که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: مبلغین سربازان امام زمان (عج) هستند تمام تلاش آنها در مسیر کسب رضایت حضرت است و هیچ فیضی بالاتر از این رضایت نمی باشد.

وی با بیان اینکه همه خوبی عالم در رضایت امام زمان جمع شده و انشاءالله خداوند به ما توفیق خدمت به جامعه را عطا کند، خاطرنشان کرد: تبلیغ مهمترین وظیفه و رسالت هر روحانی است بنابراین باید تمام تلاش خود را برای تعلیم علوم، فنون و مهارت های لازم در این زمینه به کار گیرد.

حجت الاسلام بابادایی با اشاره به تاسیس مدارس امین در سال 89 اظهار داشت: مهمترین هدف تاسیس این مدارس تلاش برای تربیت و مشاوره دینی به دانش آموزان است و تاکنون توانسته ایم رضایت نسبی والدین را جلب کنیم.

وی مهمترین عامل موفقیت مبلغ در مدارس امین را توجه به مخاطب شناسی و نیازهای نسل جوان خواند و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های زیادی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه به ویژه معاونت تبلیغ برای افزایش سطح مهارت ها و دانش های مبلغین صورت گرفته از جمله پایگاه هایی با وجود اساتید برجسته حوزه های روانشناسی و جامعه شناسی در تابستان امسال برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان تهران با تاکید بر تلاش حوزه علمیه استان تهران برای بهبود فضای فرهنگی این استان گفت: بی شک افزایش همکاری میان حوزه و آموزش و پرورش می تواند تحقق بخش این هدف متعالی باشد.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین