عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
مداحی حاج سید مهدی میرداماد و کربلایی محمد حسین حدادیان در حسینیه فاطمة الزهرا(س)
آل سعود، وهابیت خبیث از همان اول که عربستان را تصاحب کردند در صدد خراب کردند قبر پیامبر بودند اما در آن زمان دو اتفاق مهم افتاد که اینها ترسیدند.
گزارش تصویری

عقیق: مراسم هفتگی حسینیه فاطمة الزهرا(س) شنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام حجت الاسلام خاتمی خوانساری و مداحی حاج سید مهدی میرداماد و کربلایی محمد حسین حدادیان برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام خاتمی خوانساری را بخوانید؛

_اولین کوهی که در میان تمام کوه ها به ولایت امیرالمومنین ایمان آورد ، کوه یمن بود که عقیق یمن هم بر این اساس معروف شده است. برای حضرت محمد (ص) یک عبای یمنی هدیه آورده بودند که ایشان در قضیه کساء به حضرت زهرا (س) می گویند آن عبای یمانی را برایم بیاور .

 _یک قبیله ای در یمن بود که خیلی حکومت امیرالمومنین(ع) را یاری کردند و نام آن قیبله همدان بود. حضرت وعده داده است که اگر من قسیم الجنه و النار باشم، دستور میدهم تمام قبیله همدان به بهشت بروند.

_ رژیم آل سعود از این باب که یمنی ها شیعه هستند و گرایشات شیعی دارند ناراحت است و اصل دعوا این است.

_آل سعود، وهابیت خبیث از همان اول که عربستان را تصاحب کردند در صدد خراب کردند قبر پیامبر بودند اما در آن زمان دو اتفاق مهم افتاد که اینها ترسیدند.

_عید واقعی زمانی است که از قومی که در حق اهل بیت (ع)ظلم کردند، انتقام گرفته شود.

 _کربلا یک کتاب کامل است. هیچ نقصی ندارد و هر آنچه که برای زندگی دنیا و آخرت نیاز است در این کتاب آمده. امام خمینی می گفتند : تکلیف همه ما را حضرت سیدالشهدا(ع) روشن کرده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین