عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
در نیمه اول ماه شعبان صورت گرفت
۲۷۰ هزار نفر از عاشقان امام زمان(عج)، بیش از ۱۰ هزار ختم قرآن کریم و حدود ۲۰ میلیون ختم صلوات در پانزدهمین دوره طرح هزاران ختم قرآن کریم برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام عصر(عج) انجام دادند.
عقیق: به نقل از پایگاه اطلاع‏‌رسانی رادیو قرآن، پانزدهمین دوره طرح هزاران ختم قرآن کریم برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) از روز چهارشنبه 30 اردیبهشت لغایت 13 خردادماه 1394 برابر با نیمه نخست ماه شعبان‏‌المعظم، به همت رادیو قرآن و مشارکت دستگاه‏‌ها و نهادهای قرآنی کشور از جمله آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، شورای عالی قرآن، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرگزاری ایکنا و بنیاد ختم قرآن مجید برگزار شد.
در طرح امسال روش‏‌های متعددی برای جلب مشارکت عموم علاقه‏‌مندان در نظر گرفته شد که از جمله ساخت آنونس رادیویی، تیزر تلویزیونی، چاپ تراکت به صورت محدود، نصب فلش اینترنتی بر روی سایت‎ها و اطلاع‏‌رسانی در فضاهای خبری و شبکه‏‌های اجتماعی را می‏‌توان نام برد. همچنین برای ثبت‌نام از مخاطبان سه روش پیش‌‏بینی شده بود که هر کدام به فراخور مورد توجه علاقه‏‌مندان قرار گرفت.
طی ایام برگزاری طرح ۲۵۰ هزار نفر از طریق سامانه پیامک 30000114 نام‌نویسی کردند که بیش از 9 هزار ختم قرآن از این طریق انجام شد. از طریق تلفن هم در مجموع ۱۳ هزار و ۶۱۶ نفر ثبت‌نام کردند که هزار و ۶۸ ختم کامل قرآن هم در این مسیر انجام شد.
روش ثبت‌نام از طریق سایت رادیو قرآن یکی دیگر از راه‌های مشارکت در طرح بود که طی آن بیش از سه هزار نفر ثبت‌نام و 210 دور ختم کامل قرآن انجام شد.
همکاران مستقر در آستان عبدالعظیم (ع) در پاسخ به درخواست ختم صلوات از سوی تعداد زیادی از مشتاقان، در این بخش نیز فقط در محل آستان معظم اقدام به ثبت‌نام کردند که در مجموع 19 میلیون و 862 هزار و 257 ختم صلوات بر محمد و آل محمد(ص) با مشارکت ۱۳ هزار ۲۸ نفر انجام گرفت.



منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین