عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
حاج مرتضی طاهری؛
مداح اهل بیت(ع) جوان مسجدی را آینه تمام نمای یک جوان مومن می داند و معتقد است که جوان اهل مسجد باید رفتار و کردارش برای همه الگو باشد و با رفتار ناشایست بهانه به دست افراد مغرض ندهد.

عقیق:مرتضی طاهری، مداح اهل بیت (علیه السلام) داشتن نشاط، امید و نظم و انضباط را از ویژگی های جوان فعال و موفق مسجدی دانست و گفت: جوان فعال مسجدی اهداف بزرگی را در مسجد دنبال می کند و سعی دارد آینه تمام نمای یک جوان مومن باشد.

وی بیان کرد: جوان مسجدی باید چهره و الگویی از خود نشان دهد که همه جوانان به او و به سمت مسجد ترغیب شوند. از طرفی باید رفتار و کردارش به گونه ای باشد که بهانه ای به دست افراد مغرض ندهد و همه اهداف و برنامه هایش را در مسجد دنبال کند.

وی اظهار کرد: جوان اهل مسجد با آشنایی هایی که از ظرفیت‌های عظیم مسجد دارد، می تواند مسجد را بهترین پایگاه برای دیگر افراد جامعه کند.

طاهری با اشاره به اینکه جوان مسجدی، مسجد را پایگاه زمینه سازی و انتظار برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) می داند، خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) فرمودند: "افضل اعمال انتظار فرج"، بهترین اعمال، انتظار فرج است. انتظار فرج به این معنا نیست که انسان در گوشه ای زانو بغل کند و تنها برای فرج دعا کند و بگوید که منتظر فرجم، بلکه منتظر فرج در وهله اول باید خود را برای ظهور آماده کند و بعد این زمینه سازی را در خانواده و جامعه فراهم کند.

این مداح اهل بیت (علیه السلام) گفت: آنچه که برای حکومت جهانی، لازم است این است که زیرساخت ها را از لحاظ عملی و علمی برای برپایی حکومت جهانی واحد مهیا کنیم.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین