عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
مدير راديو معارف از استقرار تيم راديويي در شب و روز نيمه شعبان در مسجد جمكران براي اجراي برنامه زنده راديويي خبرداد و گفت: رادیو معارف مراسم احياي شب نيمه شعبان از مسجد امام حسن عسكري(ع) را به صورت زنده براي مخاطبان پخش مي‌كند.
عقیق:مجتبی تونه ای، مدير راديو معارف با تبريك عيد بزرگ نيمه شعبان و سالروز ميلاد پر بركت منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود(عج) گفت: هر ساله ميليون‌ها نفر از عاشقان و منتظران حضرت مهدي(عج) در ايام نيمه شعبان، راهي قم و مسجد مقدس جمكران مي‌شوند و رسانه مي‌تواند از اين ظرفيت به نحو شايسته بهره برداري كند و با بيان آموزه‌هاي مهدوي مردم را با وظايف منتظران آشنا کند.

وی افزود: برنامه‌هاي مختلفي را براي تجليل از اين روزهاي مبارك تدارك ديده‌ايم، عصر چهاردهم و پانزدهم شعبان از ساعت 18 تا 19:30 برنامه زنده راديويي در صحن مسجد مقدس جمكران برگزار مي‌شود، شب و روز ميلاد حضرت نیز ويژه برنامه‌هايي را از مسجد مقدس جمكران براي مخاطبان سراسر كشور داريم و از مباحث كارشناسان حوزه علميه قم در تبيين ويژگي‌هاي جامعه منتظر و تربيت مهدوي بهره مي‌بريم.

مدير راديو معارف گفت: چند سالي است كه سنت مبارك احياء شب نيمه شعبان در قم رواج دارد و راديو براي معرفي اين حركت عبادي و فراگير كردن آن؛ مراسم احياي نيمه شعبان از مسجد امام حسن عسكري(ع) را به صورت زنده براي مخاطبان بيدار دل پخش مي‌كند.

تونه ای تصريح كرد: معرفي تازه‌هاي نشر در حوزه مهدويت، معرفي سايت‌هاي مهدوي، پرسش و پاسخ مهدوي و سخنان اخلاقي مراجع عظام و استادان اخلاق ازجمله موضوعات و بخش‌هايي است كه در راديو معارف به آن پرداخته مي‌شود.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین