عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
دومین همایش شعر مهدوی «وقتی بیایی» به مناسبت سالروز ولادت حضرت حجت(عج) با حضور شاعران آیینی کشور نظیر محمدعلی مجاهدی، علیرضا قزوه و سیدحمیدرضا برقعی در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
عقیق:محمد غفاری دبیر همایش شعر مهدوی «وقتی بیایی» با اعلام این خبر گفت:‌ پس از برگزاری موفق نخستین عصر شعر مهدوی در خرداد ماه سال گذشته و بازخوردهای خوبی که از آن دریافت شد، امسال نیز در آستانه میلاد حضرت مهدی(عج) دومین همایش شعر مهدوی با عنوان «وقتی بیایی» و با حضور شاعران برجسته کشور در شب نیمه شعبان برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این همایش، همچون سال گذشته قرائت اشعاری است که به مدح و ستایش حضرت ولی عصر(عج) می‌پردازند و در عین امیدبخشی فرج ایشان را مژده می‌دهند و بر خلاف بسیاری از اشعار، صرفاً بیان مضمون انتظار و یا در برخی موارد، اشعار ضد انتظار نیست، این رویکرد یگانه همایش شعر مهدوی است و در انتخاب شاعران مدعو نیز سعی بر این بوده است بر همین اساس عمل شود.
غفاری بیان داشت: در این همایش اساتید و شاعران برجسته کشور نظیر محمدعلی مجاهدی، علیرضا قزوه، ناصر فیض، سیدحمیدرضا برقعی، علیرضا بدیع، حامد عسگری و... به شعرخوانی خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: دومین همایش شعر مهدوی «وقتی بیایی» به همت شبکه فرهنگی مهدیاران در عصر سه شنبه 12 خرداد مصادف با 14 شعبان از ساعت 17:30 در ظلع شرقی صحن اصلی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین