عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
حجت‌الاسلام والمسلمين مهدوي نيا با استناد به روايات، قبولي اعمال مسلمانان را مشروط به ولايت اهل بيت (ع) و در راس آنها امير المؤمنين (ع) دانست.
عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمين مهدوي نيا، خطيب بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف در جمع زايرين ايراني حرم اميرالمومنين علي(ع) با استناد به روايات در رابطه با فضايل شركت در جلسات اهل بيت(ع) گفت: حضور در مجلس عالم از حضور در هزار تشييع جنازه و هزارعيادت بيمار بهتر است و پاداش عمره و حج كامل را خواهد داشت.
وي عنوان كرد: بالاترين و مهمترين مسئله‌اي كه در حوزه اسلامي مطرح است، مسئله امامت است، زيرا نبي مكرم (ص)، خاتم انبياء و پايان بخش رسل است و با آمدنش، پرونده نبوت براي هميشه بسته شد و شريعت او هم بايد تا قيام قيامت استوار بماند.
حجت‌الاسلام والمسلمين مهدوي نيا افزود: براي پاسداري از دستاوردها و تلاش‌هاي ۲۳ ساله نبي مكرم اسلام (ص) و استمرار رسالت آن حضرت، نياز است كه افرادي معين شوند تا از انحراف شريعت جلوگيري كنند و به پياده شدن دستورات اسلامي قيام كنند و در جامعه براي اجراي عدالت و جلوگيري از ستم تلاش كنند.
خطيب بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف با استناد به روايات، قبولي اعمال مسلمانان را مشروط به ولايت اهل بيت (ع) و در راس آنها امير المؤمنين (ع) دانست وگفت: هر كس در فرداي قيامت، در پرونده اش اعمال ۷۰ پيامبر ثبت شده باشد، ولي در پرونده‌اش ولايت اهل بيت (ع) نباشد، خداوند هيچ عملي را از او نمي‌پذيرد.
بنابراين گزارش درپايان اين مراسم سيد محمود محمودي، مداح اهل بيت(ع) به مديحه سرايي و مولودي خواني پرداخت.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین