عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۵۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۸
معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: خلاء ارتباطی در مساجد مانع از انتقال تجربیات می‌شود در صورتی که با ایجاد این شبکه ارتباطی و انتقال تجربیات می‌توان دستاوردهای گسترده‌تری در زمینه جذب جوانان و نوجوانان داشت.
عقیق:حجت‌الاسلام سعید کرمی در همایش پایانی دومین فراخوان ایده‌های مسجدی که در سالن همایش عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شد با بیان اینکه در این فراخوان، طرح ایده‌های مسجدی در اولویت کار مرکز رسیدگی به امور مساجد قرار گرفته است تصریح کرد: انقلاب، دفاع مقدس و اقتدار کنونی نظام در مساجد رقم خورده است و اکنون نیز برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمن مساجد حرکت‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند.
وی اضافه کرد: مساجد با تکیه بر جوانان مومن برنامه‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند اما این اماکن مقدس نیازمند یک نگاه راهبردی هستند؛ خلاء ارتباطی در مساجد مانع از انتقال تجربیات می‌شود در صورتی که با ایجاد این شبکه ارتباطی و انتقال تجربیات می‌توان دستاوردهای گسترده‌تری در زمینه جذب جوانان و نوجوانان داشته باشیم.
معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اعلام این خبر که تا کنون دو هزار و 100 طرح و اثر در فراخوان‌های این دو سال گردهم‌آوری شده است گفت: استفاده از این ایده‌ها می‌تواند در بکارگیری ظرفیت‌های نهفته مساجد موثر باشد.
وی با اشاره به اینکه در سال آینده اجرای ایده‌های تولیدی در اولویت کار قرار می‌گیرد تصریح کرد: دریافت ایده به صورت مستمر در دبیرخانه امور مساجد انجام می‌شود به همین علت با تغییر محوریت فراخوان در فراخوان جدید برای اجرایی کردن ظرفیت ایده‌ها گام بر می‌داریم.
حجت الاسلام کرمی ایجاد بانکی از پوسترها و بنرهای فرهنگی برای مساجد را یکی از اولویت‌های امور مساجد برشمرد و عنوان کرد: امیدواریم در فراخوان سال آینده با مشارکت بیشتر مساجد کشور بتوانیم حرکت‌های گسترده‌تری را انجام دهیم.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین